vineri, 14 mai 2010

Reclamă tembelă

În timp ce prezidentul se rupe în figuri prin luminatele-i ieşiri la rampă, în care dă de pereţi cu logica apoi învârte bostanul ca porcul, pe la cutioaca magică a mai apărut o reclamă pentru oligofreni. Din ciclul "Pentru o viaţă sănătoasă beţi apă dacă vă e sete şi nu vă mai îmbuibaţi cu slănină, ca să nu ajungeţi cât Casa Poporului la graviditate" vă prezentăm:

"Contrabanda cu ţigări înseamnă infracţiune. Descurajeaz-o!"

Bă, eşti prost?? Cum dracu' vrei s-o descurajez eu??

O sperii?? BAU! Parcă văd cum o ia contrabanda la sănătoasa, fără să se mai uite în urmă! O iau cu binişorul şi o scarpin după urechi, apoi dau cu bolovanul când nu e atentă?? O înghesui la colţ şi îi învineţesc un ochi?? Mă strâmb la ea să îi dau coşmaruri şi să facă noaptea piş în pat de frică??
Cum aşa ceva?? Cum pot eu să descurajez ceve cu care nu am absolut nici o tangenţă??

Sunt nefumător. Am mai spus-o şi o repet: urăsc din ficaţi obiceiul ăsta de ratardaţi, nu pricep ce căcat de plăcere nirvanică îţi produce sugerea unui şomoiog de frunze uscate. La sugere mă mai duce pe mine capul care-i şpilul, că doar d-aia e aşa de răspândit obiceiul pe mapamond; barem mai plombezi o măsea, ceva... Da' să te apuci să tragi în tine aburi de buruieni irigate de toate javrele maidaneze?? Ţi-au căpiat neuronii?? A dat benga-n ei şi au luat-o hai-hui pe câmpii?? În fine...mă aprind şi nu mai continui cu descrierile (risc să devin prea plastic şi iar îmi răzui cu mistria dispreţul pentru neînţelegerea unui fenomen atât de cool şi superb).

Deci, sunt nefumător. Cum pana mea o descurajez eu pe Coana Contrabandă, când mi se rupe din start de existenţa ei?? Ştiu că e iligală, ştiu că se fac mânării cu bani care ar putea să-mi folosească vreodată în viaţa asta, dar CE TREBUIE SĂ PRESTEZ EU LA FAZA ASTA?? Dacă obsedatu' vrea s-o simtă până-n plămâni, cum mă pot pune eu de-a curmezişul?? Nu e o ţară liberă?? Dă-l în mă-sa! Să stoarcă de cancer ce-o vrea, poate crapă mai repede!



Din câte mă mai gândesc şi eu, cred că reclama se adresează fumătorilor. Doar că, mulţi maniaci pufăitori care au deprins Arta Cocoşelii Gratuite, sunt în stare să îşi dea hainele de pe ei pentru o guriţă de fum, când i-ai obligat la abstinenţă. Deci gata, nu mai merge cu mâna sau cu alte obiecte umflabile şi jucării ajutătoare! N-ai, musai îţi cumperi! Mai contează că ăştia vând balegă de cal amestecată cu iarbă şi înfăşurată în ziar?? (Nu pricep şmecheria cu calitatea ţigărilor, că doar toate au aceiaşi finalitate: R.I.P. .Beleşti ochii mai artistic dacă bagi numai trabuce, sau cum, că nu pricep?!) Scoate fum când e aprinsă la brichetă?? GATA TATĂ, E BUNĂ!

Cam ce vreţi să vă descurajeze specimenele în cauză?? Cunosc o grămadă de oameni...săraci spre foarte săraci, care tutunăresc de 20-30 de ani. Deşi au plămânii stafidiţi şi în vene le curge nicotină întreruptă pe alocuri de mici celule de hemoglobină, mai bine ar cumpăra un pachet de Snagov contrafăcut decât să ia pâine ca să aibă ce mânca seara la masă. Chiar credeţi că oamenii ăştia dau vreun băsesc pe reclama voastră?? Cresc preţurile bălăriilor împachetate, contrabanda e singura lor soluţie, ce naiba!

Şi totuşi...ţara se duce de râpă (Doamne Ajută!), capu' la popor taie tot ce prinde, de pe unde apucă (controlaţi-vă prăvălia să fie închisă, că mai ştii pe unde nimeresc foarfecele imperiale??), iar minţile luminate ale neamului decid să cheltuie finanţe impresionante pe îndemnuri cretinoide.

Tare. Ca la români, ce puii mei??

P.S.: Dacă fac contrabandă cu...ascuţitori, aia e legală?? Că reclama atenţionează doar de cea cu tutun. Înseamnă că orice alt fel de contrabandă e legală??
Mi se pare cam neinspirată formularea...da ce mai contează o idioţenie printre atâtea inepţii??

UPDATE: Am reuşit să prind şi începutul reclămoasei. Pe un ton grav suntem informaţi că "În Bucureşti s-ar putea construi 15000 de locuri de parcare", apoi urmează finalul apoteotic de mai sus.

Deci, stai să mă dumiresc şi eu: nu-s locuri de parcare fiindcă nu descurajez eu contrabanda cu ţigări?? Băi, să-mi trag palme! Ce persoană rea şi fără suflet sunt eu, care nu mă gândesc deloc la amărâţii care nu au unde să-şi proptească bolidul din dotare! Aproape că îmi vine să mă bat cu rigla peste urechi! Deci merit flagelat în mijlocul pieţii pentru mârşăvenia oribilă de care dau dovadă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu