miercuri, 5 mai 2010

Egalitatea face diferenţa

"Ziua Bărbatului a fost adoptată de Parlament. Începînd din acest an, data de 5 mai va deveni în mod oficial Ziua Bărbatului, sărbătoare legală a României. Actul normativ reprezintă aprobarea unei iniţiative legislative a cetăţenilor, care susţine egalitatea între femei şi bărbaţi, menţionînd că bărbaţii doresc un echivalent al Zilei Mamei, serbată pe 8 martie."
http://www.realitatea.net/, 29 martie 2008

Ete-te... ţâs Călină! De parcă superioritatea femeilor fix în asta consta: ZIUA MAMEI! Femeile sunt egale cu bărbaţii, dar fiindcă au o zi a lor sunt "mai superioare", sau ceva. Acum însă...se schimbă foaia: bărbaţii recuperează vârtos! Barurile de striptease sunt pline, mâncarea şi băutura curge în valuri! Femeile nu se vor mai crede mari divenii printre muritori, nu îşi vor mai da vânturi de sensibiloase la aortă, nu o să mai frece iubirea în gură zi de zi, PENTRU CĂ NU MAI SUNT SUPERIOARE! Echilibrul stoechiometric al chimiei este realizat, soarele răsare mai în dungă şi iarba creşte mai rebelă. Deşi bărbaţii au şi ei o zi a lor, femeile aparţin de Sferele Abstractului!!

Da' în fine. Nu mai ştiu dacă chiar s-a decretat 5 mai ca fiind festin legal, dar dacă ăştia scriu aşa, să zicem că au dreptate. Legile firii şi-au revenit la normal: femeile şi bărbaţii sunt din nou asemenea. Aşa, ŞI?? Ce trebuie să fac eu acum, fiind bărbat, deci sărbătorit?? Ar trebui să aştept telefoane de "La Mulţi Ani" şi bucheţele de liliac în dar?? Se presupune că trebuie să suflu în lumânările de pe tort?? Ar trebui să scot grătarul de la naftalină şi să purced la îndeplinirea tradiţiei sacre a românilor?? Să zicem că m-a prins nebunia bairamului...chiar trebuie să îmi voteze nişte graşi o anumită zi a anului ca să pot da frâu liber chefului?? Dacă, prin absurd, aş vrea să mă fac fleorţă de beat, trebuie să îmi dea guvernul undă verde??

Într-un fel, chiar mi se pare ipocrită faza asta cu zilele. Nu te faci muci că eşti alcoolic împuţit, nu mergi în baruri pentru că eşti ditai curva abjectă; e zi de sărbătoare, băiiiii..nu trebuie să cântăm şi să ne veselim?? Şi cum distracţia asta e sinonimă cu dezmăţul, dă-i înainte cu tupeu! Orice este permis...NE DISTRĂM SUPERCOOL, CE PISICI???

Şi totuşi: ce se presupune că se cere de la mine?? De ce trebuie să mă bestialez atât?? E o nenorocită de zi, în mama mă-sii! O zi ca toate zilele de căcat care vin şi trec peste mizeria asta de ţarc îngrămădit. Ar trebui să mă bucur de asta?? Români, uitaţi că vă vor creşte taxele de-o să-i înţepe în cur pe zeii olimpieni,uitaţi că veţi crăpa de foame şi turnaţi băutură-n voi ca descreieraţii, că azi e de sărbătorit!

P.S.: Se înţelege că denigrez sfânta zi de astăzi??? Nuuuuuuu...dimpotrivă, chiar! Mi se rupe! Mă doare-n cot! Poate să se născăcească şi o zi a dinozaurilor gravizi, că mi-e egal. Ce se poate întâmpla diferit?? Se bea până la epuizare, apoi se ia de la început. Băutură şi femei, pentru toţi băieţii mei!

P.P.S.: Noi o dăm înainte cu Ziua Masculului, în Japonia se sărbătoreşte Ziua Copilului. Iniţial, astăzi şi la ei se serbau doar băieţeii, dar fiindcă fetiţele s-au simţit discriminate, autorităţile le-au băgat şi pe ele în ultima zi din Săptămâna Aurită (Succesiune de sărbători naţionale ce începe cu 29 aprilie, Ziua Păcii sau ceva de gen şi se termină cu Ziua Copiilor, pe 5 mai). Ce atâtea zile peste zile, călare pe zile, în frunte cu alte zile?? Eficienţă frate, una şi bună!Ia hai, încolonarea fetelor şi băieţilor la aceiaşi sărbătoare!
Tare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu