duminică, 9 mai 2010

Nu eşti tu un pic cam prea?

Nu am studii politice, nu sunt te miri ce economist renumit, nu sunt vreun blond savant de renume mondial. Cu toate acestea, remarc şi nu am absolut nici o reţinere, dar nici cea mai mică urmă de jenă să comentez vorbili Pârţâitorului Şef. Deci nu mai pot cu imbecilii, nu mai pot deloc să joc în sceneta cu "ia respectul"! Adică, ca ce chestie cu trestie să îşi dau eu ţie respectul meu?? Ce papuci ai făcut să meriţi asta? Tu mă scuipi în ochi şi eu să te perii? Crezi că ne legăm şiretule amândoi, ai impresia că eu sunt Bebe Ştrumf, sau ce dracu?? Ca ce chestie să îţi dau eu respectul meu?? Doar pentru că te-au votat 5 milioane de aurolaci manelizaţi?? Pro-băsişti din toate canalele uniţi-vă, că e genocid! Veniţi la tata să vă facă tochitură cu garnitură de smacolină, mânca-v-aş ochii de jegoşi împuţiţi! BĂĂĂĂ!!! Nu mai umblaţi ca hapciupaliticii cu dosare de semnături în braţe, ca să vă dea Tătucul 10.000 de euroi la fiecare?? Că parcă aşa era faza: Votaţi legea Cojocaru, că ne despăgubeşte Băsescul Mult Iubit pentru toţi anii de corupţie care i-am suportat noi pe nedrept! Dacă nu suntem uniţi nici la dăruială, unde dracu mai suntem?? Uniţi-vă copiii mei, că dacă sunteţi majori vă umple Maica Patrie cu bănet! Intră legea în Parlament, neghiobii ăia o votează (că parcă dacă e lege trebuie neapărat respectată...nu avem antecedente din astea mârşave de nerespectări, nu, nu, nu!) şi Strălucitorul ne cadoriseşte! V-aţi gândit băi idioţilor că numai dacă se dădeau câte 10.000 de biştari la cei 10 milioane de votanţi, bugetul trebuia să aibă cam...100.000.000.000 de euro uitaţi în vreun colţ împăienjenit de vistierie?? De unde lua Portocaliul banii ăştia?? De la el din buzunar?? Da' chiar credeţ că e atât de solidar cu ciumpalacii care vă aflaţi voi la pupincurism?? Cereţi acu', băi tembelilor! Cereţi, că Beculitorul taie salarii, pensii şi alocaţii, apoi vă dă în gură până vă lasă fără dinţi!
Pentru voi şi pentru toată turma voastră de cimpanzei acervelaţi, vă dedic următoarea melodie de inimă albastră...adică de trandafir portocaliu:



Asculta mai multe audio Muzica

Şi acum să revenim la Mr. Prezidentul nostru pe care îl pupăm şi îl slăvim, în culcare, în sculare şi între mese:
Deci Măria Sa Puiul...ce prostii îndrug eu aici?? LEUL! PĂDURII a glăsuit cam aşa:

"Trebuie să nu mai mai amăgim, să nu mai vindem falsuri românilor de câte ori ne aflăm în campanie elecrorală sau premergător campaniei...."
Hai, să mori tu! Ia zi "zău" cu limba între dinţi şi plimbă ursul, că se-mpute daravela! Cine pisicii mă-tii a făcut campanie anticomunistă, după ce mai cu puţină vreme în urmă îşi dădea mânuţa fix cu ACEIAŞI COMUNIŞTI?? EUUU??? Cine s-a reales ca să nu mai vină minerii iliescieni peste bucureşteni (că parcă Iliescu era periculosul, odiosul contracandidat)???? EUUUU??? Cine a împărţit ceasuri portocalii, băscălii portocalii, găleţi portocalii, bocanci portocalii, peturi cu suc portocaliu??? EEUUUUUUUUU??? Cine cerea să nu se voteze televizorul??? EUU?? Cine Mama Dracu' mugea în mulţime "SĂ TRĂIŢI BINE, BĂI POPOR!!!!" şi se spăla în băi de porocalii în transa succesurilor?? Cam ce tupeu împuţit trebuie să ai ca să gâlgâi de minciună şi ipocrizii, apoi să ieşi să te dai în bărci pe lecţii de moralitate?? Tu chiar nu ai pic de ruşine?? Chiar ATÂT eşti de nesimţit?? Păi cam ce ai zice mata dacă Hitler ar fi ieşit să acuze toată Germania de genocid, să o povăţuiască să nu mai vâneze alte rase neariene aşa, aiurea-n tramvai, că doar sunt şi ei nişte biete sufleţele??Ce ai fi yis dacă Hitler se declara Întâiul Antihitlerist Al Poporului?? O muşcai??

"Următoarele 6 luni să fie o perioadă de realism a politicienilor, a sindicatelor, a fiecăruin român"
Bă Băsescule! Ia-mai taci din gură că faci curent de-am pixu' şi beleşte urechile colea: EU SUNT REALIST. TU de unde cârma guvernului vii?? Te-ai lovit la cap?? Păi nu ţi-ai condus gaşca de vreo 6 ani încoa'?? Ce pana mea de realism mai vrei?? Cum poţi să te lepezi tu de tot, ca o javră la năpârlire?? "Te lepezi de Satana, mă lepăd de Satana??". Ptiu Guvern, CÂH!!!!
BĂĂĂĂ!!! Ai fost în fruntea căcatului ăstuia de 6 ani?? DA. Păi şi mai ai tupeu să îndemni la realism?? Păi nu luptai tu cu Sistemul Ticăloşit?? Nu erai tu ăla necoruptu'?? Ce ai păzit 6 ani?? Ai zis că nu intrăm în Criză; apoi că intrăm, da' nu ne afectează; apoi că intrăm, ne afectează, dar ieşim repede; apoi că am ieşit...dar eu văd că noi intrăm şi ieşim! Asta-i regulare pe faţă, orgie în toată regula! Şi totuşi, ai zis că am ieşit...Te faci mincinos singur-singurel?? Asta să înseamne că până acum ai fost în capu' la nişte plăsmuitori fantasmagorici, că ai tolerat furăciunea şi i-ai apărat pe mafioţi?? Păi şi ce garanţii îmi mai dai tu mie că de acum nu se va întâmpla la fel?? Ai? Aud? Hai cu decartatul, că am şi alte treburi pe planetă
!!

"Anul acesta plătim pentru ce am consumat fără să producem [...] peste 10 miliarde de euro. Imaginaţi-vă aceşti bani în investiţii!"
Băi, eşti prost?? Ia zi ce am consumat! Eu am plimbat toate curvele pe Dorobanţi, în bolizi ultimu' răcnet fitzos???? Eu m-am frecat aiurea prin concedii exotice plătite din buget?? Eu am tocat miliarde pe nişte autostrăzi inexistente?? Eu m-am lăfăit în apartamente de sute de metri pătraţi?? Eu am conturi peste conturi, mausolee pe malul lacului, terenuri date pe degeaba, 7 agenţii care îmi păzesc curul de muşte, ministere care fac staţiuni cu nume septuagenare sau călăresc ceva şi iese treaba?? Eu mi-am dat mie, cu mânuşa mea, o ditamai căsoacă?? Eu am vânzări anterioare cu ghiotura şi mă frec la Bruxelles în bâlbâieli onomatopeice??
Ce bocii mei vrei să zici cu "am consumat, fără să produc". Ai băgat ţara în căcat, acum faci apel la solidaritate?? Da' cu ce sunt eu obligat să te solidarizez pe tine?? Renunţi la salariu?? Ete...na-ţi-o frântă, că mi-ai dres-o! Să-i spui lu' MUTU (şi nu mă refer la Fotbalagistul Minune) că tu trăieşti doar din salariu!
Ce papucii mei să imaginez în investiţii?? S-a investit în ceva la haznaua asta cocălărească de lend of ciois, în afară de vândut orice se mai putea vinde?? Adică năi facem exerciţii de imaginaţie aici? Şi acum urmează "Ştiinţă Şi Imaginaţie", emisiune prezentată de Blonda De La Drept, Turism, Dezvoltare şi toate cele; în episodul de azi: INVESTIREA ÎN. F.U. ("Fired Up", pentru necunoscători) your engines...and ENGAGE!!
Un Băs Alb, rapid ca lumina, un nor de praf şi-un răsunător DIIIII BOC! Luptăciosul Singuratic se întoarce să investească!!!! Vine galopînd...tâgâ-dâm, tâgâ-dâm...cu chef de treabă, cu corectitudinea sub braţ şi solidaritatea la pantaloni...şuviţa i se unduie molatec în soare...AM GREŞIT!! Năframa i se unduie molatec în soare, că şuviţa nu mai e de ceva vreme...murgul calcă faţa pământului (Ăăăă?? sunt oameni ăia??) în reluare seducătoare...mulţimea e-n delir orgasmic!
- Va Urma -
În episodul următor se investeşte! Ţineţi aproape!


Deci ieşi că beşi, băi băiatule, şi nici nu-ţi put aerele a trandafir, ca să te dai vreun geniu pustiu! Du-te învârtindu-te, că eu nu îţi mai suport oligofrenismele! Tu ori ne condideri handicapaţi mintal, ceea ce înseamnă că tu eşti şeful handicapaţilor, Tembelul Şef; ori noi suntem normali şi ţie ţi-a fugit mintea după căutătură, să îi facă lu' Udrea turism pe cărările crucişe ale patriei! Ia fă-te tu niţel că dai cu praf de mers, strâmbă niţeluş din nas ca în "Bewitched", fă ce-oi face şi dispari cu toată haita ta de impotenţi decervelaţi! Ia-ţi Minibăsul de mânuţă, ia-o de braţ pe blondă şi bagă-ţi bocul în vreo gentulă de-a ei, ia tu frumuşel toţi portocalii şi dispăreţi, că nu mai am chef de voi. Niciodată nu am avut!

A, da! Şi să vă întoarceţi când v-oi chema eu!

P.S.:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu