marți, 4 mai 2010

Concurs de imbecili

Motto:
"Zi-mi unde locuieşti, ca să-ţi spun cine eşti"

Motto 2:
"Nicăieri, nicăieri pe planetă într-o lume cât de cât civilizată, zona de lux nu include perimetrul aeroportului; la noi în România, DA"
[În gura presei, 3 mai 2010]

Păi mi se pare şi normal! În primul rând, România nu a făcut, nu face şi nu va face parte din lumea civilizată, nici când şi-or trage melcii freză punk. Asta e nenorocita de Fatalitate, ce puşca mă-sii să-i faci??
Apoi: Ce dracu să mai însemne LUXUL, dacă nu A AVEA CEVA CE NU ARE VECINUL! De ce oare îşi fac câte unuii rată pe 50 de ani pentru o tăblăraie infectă cu herghelia sub capotă, dacă nu să vadă lumea??? De ce oare îşi pun câte unii snobi ipotecă pe toate avuţiile neamului şi îşi bagă 5 generaţii în bancă pentru achiziţionarea unui mausoleu locuibil, dacă nu să-şi oftice duşmanii?? La ţărişoara noastră, orice se face doar pentru imagine; cât valorezi tu, ce te poate defini mai bine decât percepţia altora??? Asta e gândirea care ne defineşte populaţia, asta fac şi gretinii guvernăcioşi. La televizor promit câte-n lună şi-n stele, se ceartă, se bălăcăresc, iar când vine vorba de făcut...las-o frate aşa, ce mai contează?? Ne.au văzut alegătorii că ne strofocăm, ce mai vrei?? Dacă tot eşti aşa apucător de coada muncii, ia pune mâna pe târnăcop şi sapă tunelul spre glorie!

La noi, luxul e kitch, e spoială strălucitoare ...şi atât. Băi, deci dacă te brănduieşti "Malac", mai contează că ai zece kile ud şi te dezechilibrează prima adiere mai puternică?? Aşa şi cu parveniţii noştri neghiobi: dacă lumea îţi vede ditamai pălăţoiul, mai contează că nu ai apă trasă în casă şi te speli la copaie, sau că mănânci gem pe pâine de un an încoace??? Hai băi, fugi d-aci! Păi pe Zmeul Cel Rău nu-l cunoşteai după reputaţia buzduganului?? Cântecul, acea nestemată a culturii, nu glăsuia "Te cunosc după sandale, te cunosc după cercei"? Dacă tot s-a inventat Q7, de ce să nu mă ştie lumea după el? Unde e demnitatea mea, dacă nu în portbabajul gipanului (proprietate personală, nu uita) din faţa porţii?
Şi mai e ceva: a fi luxos e ca la cursa înarmărilor; întotdeauna trebuie să fi primul, întotdeauna trebuie să ai o capră mai frumoasă, mai lăptoasă, cu ugerul mai mare ca cea a vecinului. În caz contrar eşti doar un amărât de epigon, nu un luxuriant adevărat. Păi cum mai cânţi tu "Am gacica cea mai mare şi bolidul cel mai tare"???
Ai nevastă, are şi vecinul. NU E LUX. Ai bolid, al vecinului are de 3 ori mai multi cai. NU E LUX, chiar pari sărăntoc. Are vecinul viloacă, ai şi tu...da lângă aeroport! Eeee...ia-o p-asta, frate! Ieşi pe uşă şi te bagi în avion, ce dracu?? Să-ţi crape vrăjmaşii de ciudă, că tu ţi-ai tras caricioplan la scară, pentru care nu plăteşti nici impozite!!!
Ce lux mai mare mai vrei??? Dă-l în mă-sa de zgomot, că doar d-aia s-au inventat căştile! Ţi le îndeşi în urechi şi gata...ţi se frânge! Şi încă ceva: AVIONUL TRECE ÎN CÂTEVA MINUTE; ADMIRAŢIA VECINILOR TE ŢINE MAI MULT...cam cât eşti pe val.

Ciumpalacii noştri de manelari sunt dilăi de atâta snobism, să-mi trag! Nici dacă îi pălea bleanda în moalele capului, nu erau specimenele astea atât de defectate la angrenaj. Deci cum să vă spun...am impresia că lovirea se produce în flux continuu, că altfel nu-mi explic! Vine bleanda aşa sfioasă şi BUF! le dă ştachia între dinţi; îi mai lasă 5 minute, iar îi prinde, iar îi ştanţează.
Atâta obsesie pentru somptuozitate nu am mai văzut pe nicăieri în lume! Cred că şi şeicii arabi îşi rod unghiile de ciudă când ne văd gelaţii neamului...

Toţi cocalarii sunt rebeli, toţi sunt monumente de unicitate. Dar dacă îşi bagă unu deştu' în cur şi-şi trage casă pe pistă, minteni te trezeşti cu ditamai cartierul de viloace, fix în parcarea de avioane. Aoleu, tăticuleeee! De unde au apărut toate căsoacele astea?? S-a scurtat aeroportul, l-a haplit micul negru mâncător de piste, ce pisici?? De unde au crescut astea aşa, ca buruienile după ploaie?? Aţi stropit cu îngrăşământ special??

Deci cum? Îţi plantezi cocioaba în calea pe pistă... Cam ce inteligenţă de muscă beată trebuie să aica să faci asta? Cam cât de retardat poţi să fi?? Păi cum adică "cât"?? Uite atât! Mai vrei ceva??? Ce, şmecherul ăla din "Top Gan" nu şi-a pus-o lângă avioane?? Eu ce am dacă o fac aproape de aeroport?? Poate vreau să prind vreo promoţie la Milano. Cu traficul ăsta dement, strică să fiu mai aproape de locul decolării?

Mi-e scârbă de voi, băi urangutani retardaţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu