duminică, 16 mai 2010

Mici nedumeriri de weekend

Motto:



1. "Concertul AC/DC, care are loc duminică în Piaţa Constituţiei, a stârnit o revoltă pe internet în rândul persoanelor religioase cu două zile înainte de eveniment. Românii credincioşi sunt de părere că evenimentul este un atac demonic fără precedent, un pericol enorm pentru sufletele a zeci de mii de tineri care vor fi atraşi din toată ţara şi se roagă ca în ziua de 16 mai să plouă torenţial."*
De ce? Deci cum aşa ceva?? Dacă plouă nu mai e concerul ăsta un pericol pentru suflete, sau cum?? Dacă e chiar aşa de demonică toată cântăceala, nu era mai eficient ca românul lemn de credinţă să se roage să le trăznească la ăia avionul şi să nu mai poată fi identificaţi nici după fişele dentare, sau să intre ăia cu autocarul în stâlp?? De ce trebuie neapărat să plouă? BĂI HABOTNICILOR!!!! NEWSFALSH! Nu ştiu pe unde aţi rămas cu cunoştinţele tehnice, dar să ştiţi că s-a inventat umbrela!!
Şi totuşi...eu nu am înţeles chestia cu satanismul! De unde până unde s-a ajuns la chestia asta?? Pentru că semnul universal de roacăr e de sorginte întunecată? Păi în cazul ăsta tot genul ar trebui să fie lucrarea lu' Ucigă-l Toaca, dar eu nu am mai auzit discuţia asta spiritistă şi în cazul altor concerte asemănătoare. AC/DC e o formaţie ca oricare alta, ce dracu'! Eu personal nu înţeleg toată frăsuneala tălâmbă care o înconjoară, deci mi se bârlăre de bâţâiala diblei la care te îndeamnă minunatele-i acorduri.
Doar întreb un lucru simplu: de ce trilulitorii aceştia sunt ştampilaţi ca fiind satanişti??
De ce? De ce? De ce????

2. De ce ar predica un preot după o slujbă de parastas, despre nunţile care nu se fac în luna mai din cauza superstiţiei că toată şmenozeala căsniciei ar dura pâna la scuturarea florilor din pom?? Se aplică tradiţionalili vorbe "Tu să-i spui curat că m-am însurat şi la nunta mea a căzut o stea"?. Se face apel la liricitatea specifică neamului şi vorbim în alegorii??
Nu ştiu alţii cum sunt, dar mie mi se pare cel puţin ciudat ca după locul cu verdeaţă "unde nu există nici întristare nici suspin" şi "Doamne Miluieşte" de 3 ori, să o bagi p-aia cu "ditai-ditai hop-şa-şa!".
De ce? De ce? De ce???

3.


"Paradă a motocicliştilor şi acrobaţii de senzaţie pentru conştientizarea în trafic. Motoare turate la maximum, senzaţii tari şi multă adrenalină."**
De ce? De ce ai face aşa ceva?? Eşti tâmpit?? Păi din ce mai ştiu şi eu, inconştienţa în trafic se manifestă tocmai prin acrobaţii de senzaţie şi adrenalină. Cam ce conşientizarea ai vrea tu să demarezi prin inconştienţă??
De ce? De ce? De ce???

*ziarul Clic, vineri 14 mai 2010
**http://www.antena3.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu