vineri, 29 ianuarie 2010

Minipost mutesc


Toate lumili se isterizează cu Mutu! "Aoleu, ce sportiv bun era şi ce-a ajuns acum! Dacă se confirmă nu-ştiu-ce test, riscă să pună punct unei cariere de aur...pardon! De briliant!"
Ya, right! Şi mi se frânge! Ce am avut eu de câştigat după urma lui?? Nici măcar nu le am pe alea cu fotbalageala, ca să zic că mă delectam vizual când îl gineam pe teren! Plus că...de ce tebuie să îmi consum eu din flăcărica spirituală, făcîndu-mi probleme de Mutu?? Pe el îl doare burta de mine, când păţesc câte ceva??

Se descurcă el. Şi dacă nu, asta e! Îl consueleşte nevastă-sa câteva runde de-i zruncină creierii capului, şi gata! Mare şmecherie, ce să zic!

Un comentariu:

  1. Buletin meteo
    ---------------

    şi, dacă e să ne luăm după ce a zis Mutu, anul ăsta nu va fi 'zăpadă'...

    RăspundețiȘtergere