vineri, 1 ianuarie 2010

Mai îmbucă, mai îmbucă! Nu te sfii...

cămara geme de borcane cu diamante!


Anul 2010 vine cu scumpiri. Combustibilul a intrat în noul plan tarifar, urmează alimentele. Cică şi ţigările se scumpesc, dar mi se rupe taman de la rădăcină şi mă doare fix în centrul cotului! Despre mine, poate să-l facă mai scump decât o excursie pe Lună! Nu sunt fumăcios, urăsc din ficaţi căcatul ăsta de viciu şi nu mă impresionează nici măcar la inima curului. Cu hrana...e cam altceva!
Abia aştept!

Vestea cea mai bună e că scad taxele la produsele de lux. Sigur, sigur! Că parcă singurul lucru care mă oprea să-mi iau iaht, erau taxele! Aveam taşcălăul de bani sub saltea, dar mă ţinea o scamă să îi investesc, pentru că erau accizele cam mari!
Băi, voi sunteţi sănătoşi la bibilică, sau v-aţi tâmpit de la atâta încrăvăţare??? Noi mâncăm bijuterii, blănuri şi limuzine??? De ce mă interesează pe mine de mizeriile astea, când nu voi avea ce pune pe masă??? Cercetătorii au descoperit de curând că fiinţa umană poate digera bujii şi pneuri de Maybach, iar pe noi ne-aţi înscris în experiment??? Sau ce puii mei, că nu pricep!!
De fapt, nici nu mai contează! Vom avea un an strălucitor...

P.S.: Acum înţeleg de ce puii de românaşi au dat iama în cele tradiţionale şi au înfulecat de sărbători până le-a crăpat maţu-n ei! Probabil voiau să îşi facă depozit pentru la anul...adică ăsta care tocmai ce începu!



Tyga - Diamond Life
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. Ajutor, Dr.House, mi s-a înţepenit un cristal Swarowski pe tractul rectal!

    Cuddy o sa se ocupe de dvs. Cuddy, gloves on!

    RăspundețiȘtergere