marți, 5 ianuarie 2010

Combinări de băs luate câte pârţ


Că maneliştii au votat la flatulenţă cerebrală, se ştie. Că ei sunt majoritari...aţi ghicit! SE ŞTIE!!!!
Dar am momente când îmi place să mai fac haz de necaz...





Nu ştiu despre alţii, dar eu nu am înţeles din imnul băsescian decât "Hai Băsescu la putere, pârrţ pa, pârrţ pa, pârrţ pa" - sforţat la maxim, stomacul mi-a rezistat doar un minut în contact cu această splendoare muzicală. Poate ar mai fi fost înţelepciune de desluşit, dar vai! A trebuit să renuţ, pentru că nu voiam să rămân cu sechele irecuperabile postoperator.
Dacă ar fi să mă joc puţin cu ordinea cuvintelor în Photoshop (sau Photoscape, deoarece am auzit că e un progrămel mult mai...ofertant), ar ieşi ceva de genul următor:

"Băsescu la putere pârrţ, pârrţ, pârrţ
Hai pa, pa, pa"


P.S.: Nu ştiu cum s-a nimerit, dar în focul destrăbălării artistice s-a surprins o caracteristică de bază a Conducătorului Iubit. Este?

P.P.S.: "Băsescu la putere", adică... Nu vă gândiţi la prostii!

Un comentariu: