vineri, 15 ianuarie 2010

Geamătul imbecilităţii



CUTREMURĂTOR!!! FILMUL "AVATAR" A FĂCUT PRIMA VICTIMĂ DIN ROMÂNIA!
V-am zis eu că e lucrul Satanei?? L-a produs în odăile Iadului şi acum umblă cu el prin lume, să ne subjuge! Ne-a acaparat "Fugări-l-ar Crucea"! Săriţi lumeeeeeeee!!! LUMEEEEEEE!!! Nu mai puneţi botu' la toate matrapazlâcurile necurate şi băgaţi un marş în pas de gâscă la bisericuţă! Numai acolo şade Salvarea noastră!!! Aoleu, se apropie Sfârşitul! Aoleu, Amin, Amin, Amin!

O cretină s-a spânzurat; o lăsase bividiul, iar avatarul i-a pus capac la suferinţă! (de fapt, a cam cauterizat-o complet). Să trăieşti singură, în deznădejde, într-o lume care nu are nici măcar bunul simţ să fie populată cu urechiaţi albăstrei (MAMĂ, ce bunăciune era ăla, caracterul principal!)... e mai mult, mult mai mult decât poate suporta o inimă plăpândă şi sensibilă! ADIO, LUME CRUDĂ!! Să ne mai vedem când mi-oi vedea ceafa! (de-aia nu mă arunc în cap, ca să nu am vreo surpriză şi să mi-o văd, ÎN CELE DIN URMĂ; ca să fiu sigură...hop, la agăţătoare, şi-am terminat problema!)

Să revin...Pe suava făptură a lăsat-o masculul. Păi şi asta e motiv de omoreală?? Băi fată, amanţi cu principii de iubire ţanţoşă găseşti la orice oră din zi şi din noapte! Ce-ţi veni?? A plecat, dă-l în mă-sa! Altul la rând, că doar e plină lumea de jumătăţi care ard în flăcările drăgoştii!
Acum e faza tare...ca şi cum nu ar fi fost de ajuns pentru delicata creatura, mititica a mai mers şi la film! La odiosul Avatar...Spintecătorul tuturor gingaşilor...BUHUHUUUUUUUUUU!!! A fost moţul de frişcă din vărful pleştii de rahat! Cum să suporte o inimă deja zdruncinată din temelii, atâtea peisaje luxuriante şi frumuseţuri tridimensionale?? Elementar, dragul meu Watson! Pelicula a omorât-o! A ieşit din ea un ghimizdroc ciufulit (ca în terifiantul horror nipon "Ringu") şi a atârnat-o de calorifer! Caz parafat şi clasat!

Voi aţi luat-o cântînd pe câmpii??? V-au crescut oxiuri pe cerebel?? Cum pălăria mea să te spânzure un film?? Cam cât de trepanat în dungi să fii, ca să faci asta? Mi se rupe interesul de la cotor numa' când aud de idioţenia cu prietenul...vreţi să o înghit p-aia cu odiosul sifi?? Dar...de unde ştiţi că a fost de la cinema?? Poate a mâncat seara ceva stricat şi viermele cranian a început să îi dea rateuri! Poate sărăcuţa fătuca visat ceva urât, sau poate nu a satisfăcut-o la gust sarmala de la cină! Cum aţi ajuns la concluzia că e de la o banală producţie cinematogafrică??

Vă iluminez eu, băi scumpilor! Duduia avea o rotiţă sărită din agrenaj, că un om normal nu se putea omorî pentru căcaturi din astea! Îmi pare rău pentru părinţi, dar asta este!
Înţeleg gestul, nu sunt răuvoitor! Chiar îl aprob... atunci când îţi distrugi viaţa în ultimul hal, când ştii că nu mai ai nici o şansă să trăieşti ca o fiinţă umană. Nu am nimic cu asemenea persoane; despre mine, pot dormi cu wakizashi sub pernă, pot să îşi ia glanda de câte ori le vine cheful! Dacă chiar ţin neapărat, pot să se bage şi la un harakiri, că pe cuvânt că nu mă supăr! Îi aprob chiar, cu toată inima! Firul se rupe, însă, la mimozele care îţi trag nasul şi suspină din rărunchi după te miri ce căcat perlat! Pe alea nu le mai aprob...deşi mă bucur că s-a inventat limitarea prostiei pe cale naturală!

Aştept cu nerăbdare să vă otrăviţi pentru că v-aţi rupt o gheruţă, să vă tăiaţi venele pentru că aţi luat "bine" în loc de "foarte bine" (scuze...asta se întâmplă deja), să vă faceţi cravata cubaneză pentru că nu aţi mai apucat ştiu eu ce chiloţăreală colorată la chioşc, sau chiar să vă scurtaţi venele pentru că aţi avut un coşmar.

P.S. fără nici o legătură cu blestemul cinematografic:
La mulţi ani, nenea Luceafăru'. Ce zici?? Mai apuci al doilea centenar de beculeală şi lumea să nu te uite complet?? Că dacă se duce actuala vârstă a treia....viitorul tău sună bine de tot, chiar periculos de bine!





BRAVO TĂTĂICĂ!! Le-ai dat clasă la maneliştii cool care ne bântuie meleagurile patriei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu