duminică, 31 ianuarie 2010

Din ciclul "100 de lucruri pe care oricine trebuie să ştie să le facă"


Mda...ora de intelectualitate.
Nu ştiu cum mama lor am dat de nişte unii care cică ne învaţă chestii-trestii. Ce a ieşit, vedeţi imediat.


Acuma n-oi fi nebun să scriu 100 de cretinităţi...le aleg şi eu alea mai răsărite, pe care oricine trebuie să ştie să le facă îndiferent de sex (aha! deci sexul nu se pune aici....bine că ştiu, că eu puneam cartofi prăjiţi la punctul 1, plictiseală la punctul 2 şi sex la celelalte; da ia să mă destup la minte....).
Ia măi Sulică Frânaru'... învăţă-mă unde trebuie să mă ştiu!

1. "Să dai un sfat excelent într-o propoziţie de maxim 5 cuvinte"
Da, nu. E bine aşa?
"Mă sfătuieşti să fac cutare lucru?"
Te pun pe canapea şi zic: "DA!!" sau "NU!!" - după situaţie. Pot şi fără cuvinte: dau din cap în semn de "Ahă" sau "Ă-ă". Se pune că le am cu sfaturile?
2. "Să-ţi stabileşti nişte obiective clare".
Adică să îmi fac schiţe cu dorinţe pe pereţi??
3. "Să menţii o plantă în viaţă"
La ce mă ajută asta?? E de mâncare?? Nu-s ierbivor, deci nu mă interesează.
4. "Să umbli dezbrăcat/ă fără să te simţi ciudat"
Ce mama mă-sii e asta?? Ce obsedat sexual a scris căcaturile astea de sfaturi? Da' stai tu dezbrăcat/ă, băi!
5. "Să citeşti"
Ce??? Şi în ce poziţie??
6. "Să foloseşti busola"
Beleşti ochii la mizeria aia de cadran. E chiar atât de greu? Calculezi integrale de volum??
7. "Să ştii cel puţin o limbă străină. Chineza constituie un avantaj"
Mă descurc bine cu limba, în orice ţară. Cred că am talent lingual sau ceva, că nu îmi place să mă încurc în amănunte.
8. "Să-ţi aduci aminte repede un nume."
Stai să scot buletinul şi caşti şi tu ochii, că nu am chef de stat la poveşti nemuritoare! Timpul costă bani!
9. "Să ştii să zici o glumă"
Eşti frumoasă. Merge??
10. "Să spui partenerului exact ce îşi doreşte în pat"
Da, da...şi pe şifonier, şi pe aragaz, şi în dulap...dar crezi că eu citesc gândurile?? Plus că momentan, vreau să fac economie de gândit.
11. "Să mergi pe bicicletă"
Am maşină. Maybach. Pac-pac, pac-pac...hehehehehehe
12. "Să foloseşti o scobitoare"
Ţi-o bag în...trei litere. Cot, băi!!!
13. (Asta-i cu ghinion...presimt că nu o ştiu)"Să înoţi în 2 stiluri diferite"
Ce ziceam??
14. "Să montezi lanţuri de iarnă pe o roată" (Numai pe una??)
Eu zic că pentru noi, cererea ar trebui făcută în felul următor: "Să montezi un tanc pe o roată".
15. "Să faci ouă în cel puţin 4 moduri"
Tre' să şi cotcodăcesc?? Că asta ştiu, sigur-sigur. La restul nu mă bag...nu e pe profilul studiat de mine în facultate.
16. "Să te simţi confortabil când esti singur/ă"
Ţi-am zis că eşti obsedat??
17. "Să ştii exact ce anume te face fericit"
Stiu că ştiu că ştiuca-i ştiucă, şi mai ştiu că ştiuca-i peşte. Şi cu ce mă ajută asta??

Răbdare, că mai e puţin. Staţi liniştiţi să ne înveţe specialiştii lu' peşte!

18. "Să faci un cadou perfect"
Ia bani, spânzură-i cum îţi pofteşte sufleţelul! (Pentru funcţii, dă bip la Cotroceni, că te sună ei)
19. "Să lucezi în grup"
Ooooooooooo...în grup sunt cel mai bun!
20. "Să sari dintr-o maşină, din mers"
De ce?? Conduce Big Mamma Shamu?? Nici nu mă urc! Sâc!!
21, "Să strângi un tricou în câteva secunde"
Stilul sucălit??
22. "Să apari bine în poză"
Nu apar. E cel mai bine.
23. "Să dai noroc"
Eu ştiu alt gest, care nu implică apropierea.
24. "Să fii loial/ă"
Sunt. Mie!
25. "Să ştii cum să dormi bine"
...Instituţilii veghează pentru tine.

Restul de 75 de lucruri sunt abureli...să ştii să te scuzi, să mulţumeşti, să bei o cola, să calci o pereche de pantaloni fără să iei curentul în tot cartirul (cine e cu musca pe căciulă să facă mic şi să se ducă acasă)...mizilucuri din astea de oligofreni în dungă.
No, vă luminarăţi?? Că sinapsa mea clipoceşte ca Becul Luxten, în ziua de Crăciun!

5 comentarii:

  1. 26. Să ştii cum să conduci pe DN1 fără să faci pană.
    27. Să ştii cum să dai un plic pe sub masă în mod suficient de discret încât să nu te vadă alte persoane din jur, dar suficient de evident incât destinatarul să fie de acord să te ajute.
    28. Să ştii cum să arunci cu bancnote transversal în aer, în cazul foarte frecvent in care Pandrea Intergalacticu te invită la botezul lui ăla micu', Şifonier.

    RăspundețiȘtergere
  2. I visit each day a few web pages and websites to read articles, except this weblog
    gives quality based writing.

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks for finally writing about >"Din ciclul "100 de lucruri pe care oricine trebuie să ştie să
    le facă"" <Loved it!

    RăspundețiȘtergere
  4. You need to take part in a contest for one of the most useful blogs on the net.

    I most certainly will highly recommend this blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Everything is very open with a precise description of the challenges.
    It was truly informative. Your website is very helpful.
    Many thanks for sharing!

    RăspundețiȘtergere