duminică, 13 septembrie 2009

Bine că trăim...

"Trăim bine, domnu' preşedinte? Destul ne-ai minţit! Gata!"
Cam aşa a fost întâmpinat Traian Băsel la Târgul Caşcavelei (nu pricep cauza, dar ăştia la tv. o tot dau cu "caşcavală; De ce oareeee????? Greşeală repetată mecanic, sau prostie în stare crudă??). În acelaşi stil al huiduielilor şi nemulţumirii, cu care s-au pricopsit majoritatea aleşilor neamului care au plecat aiurea prin ţărişoară, cu scopul de a-şi face reclamă pentru o binemeritată campanie prezidenţială.

Sincer, eu nu am luat în seamă ştirea asta, pentru că mi se pare o banalitate. Dar văd că nu tuturor li se pare ceva de trecut cu vederea...aşa că profit şi eu, să mă mai exercit în scrisul de ceva litere. Deci: nişte "Unii" şi-au cam furat-o...Adică...nişte virili capi ai statului au fost taxaţi. Şi ce? Ar fi vrut să fie aplaudaţi, după culmile halulului pe care le-a atins traiul pe aceste meleaguri mioritice??? Ar fi vrut un premiu, vreo distincţie, vreun Oscar sau să se mai găsească vreun dăăăŞtept să le scrie binecuvântări cu păsărici, pe albastrul cerului??? Parcă n-aş crede că sunt chiar atât de cretini...
Plus că, am eu o mică impresie că lor li se cam îmbrăhăne de reacţiile rândaşilor. Îi doare fix la moalele cotului...
A mai fost un pui de ninja care a a promis că face o orgie de creştere a nivelului de trai, ajutat de 15.000 de specialişti, şi nu a făcut nimic; şi-a luat una bucată recipient cu cerneală pe făţău, cioc şi costum, dar tot nu a făcut nimic. De ce aş crede acum că o admonestare ar reprezenta schimbarea?? Sau poate e prea mult spus schimbare...dar de ce aş crede că nemulţumirea unui frustrat ar putea conta? Pentru ăştia cu potenţa mare, important e să scoată capetele pe la toate mondenităţile, să se-ndoape pe gratis şi să se asigure că prostimea le bagă ştampila-n buletine, pe fix căsuţa lor. Apoi...huzureala pe banii altora va continua, fără număr, fără număr. Că doar viaţa nu merită trăită??? Ce mama lu' măsa??

Ce nu pricep eu este altceva...De ce îşi mai pierde lumea timpul cu admonestări fără efect, când pot întoarce spatele la tot ce înseamnă "om politic"? Sfidare până la cel mai înalt grad.
Venea Băsescu, Geoană sau altă somitate în domeniu? Cetăţenii, ca nişte oameni înţelepţi ce se aflau, îşi strângeau carabalâcul şi ce ciorciobâţe mai aveau ei pe la târg, apoi se tirau cu toţii la căsuţele lor. Fără regrete, jeluiri anapoda sau alte vorbe...
Când la manifestaţia venea şi limuzinoaca de guvern, nu mai era nimeni; doar ciulini rostogoliţi de vânt. Praful şi pulberea măcinală de pantofi şi opinci, zburată aiurea de câte o adiere mai neastâmpărată.
Şi o urare de bun venit, scrisă cu sete năprasnică pe un zid mâncat de mucegai, un perete de firidă goală crăpat şi paraginit:

"GU(TU)TEN TAG, DRĂGUŢUL MEU POLITICIAN!!!"

Un comentariu:

  1. Citeste un excelent interviu al lui Plesu. El este realmente printre putinii care pot sintetiza adecvat situatia de fapt.

    http://www.adevarul.ro/articole/andrei-plesu-n-am-sa-mai-apuc-un-alt-chip-al-acestei-tari.html

    RăspundețiȘtergere