marți, 22 septembrie 2009

High, High...to the flower sky!!!!!


Văd că e mare învolburare de idei privitoare prin lentile Armani, cu chestiuţa asta....cum îi zice, cum îi zice??? A, daa!.... legarizarea prostituţiei şi a drogurilor uşoare...

Nu ştiu despre alţii, dar eu sunt de acord! Nu mă mai pot ascunde, nu mai pot minţi atâta puhoi de lume...care mi-a dăruit încrederea ei!

Vreau să se dea undă verde la târfe, să poată suge şi gura lor un ban cinstit (păi numai pântecoşii de afaceri să facă asta nederanjaţi????????); vreau să se găsească droguri în alimentară, întăritoare care să ne umfle curajul de a le plăti pe fătucile prestatoare. Îmi doresc din fundul inimii să îmi pot cumpăra cinstit şi corect măcar un pui de AK-47...Vreau ca tancurile să se vândă la reduceri în show-room-uri, sau chiar la promoţie (cumperi două şi îl primeşti pe al treilea gratis), când vin sărbătorile! ("Mamiiiii....numai cheiţele astea mi le-a adus Moşu'? Nu...puiu'mamii! Dar Panzerul nu a încăput sub brad şi te aşteaptă în faţa garajului...") Visez la tarabe multicolore aliniate de-a lungul şanţurilor pline de lături, unde să am rachete sol-sol şi sol-aer pe alese! Vreau să am la centură măcar un Beretta de 9 mm, dar muniţia pentru el să coste cât un yaht de megalux (în felul acesta, dacă sunt împuşcat din greşeală, atacatorul va veni disperat să îşi recupereze marfa: “Băi! Tu ştii cât mă costă pe mine glontele ăsta?? O AVERE!!! Nu îl pot irosi pe tine…un Neica Nimeni, un Ducă din Luncă!…Ia dă-l încoa, să i-l trimit în dinţii cui merită! Mama lui de… BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPP BIP BIP BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPP”) - bucată cenzurată din cauza utilizării unui limbaj care a depăşit orice limită a obscenităţii. Dar este legal şi asta, staţi calmi! Nu săriţi aşa.........
Jinduiesc eroic după o bazuka de ultimă generaţie, cu care să trimit la Creator pe oricine mă calcă pe coadă!
Vreau să se legifereze furtul şi tâlhăria; vreau să văd tineri la fiecare colţ de stradă, cum se rup în figuri de Aikido, Wushu sau Jeet Kune Do, caftindu-se cu vitejie până la ultima suflare. Sper ca răpirea şi violul (mă rog...nu prea ar mai fi nevoie de asta) să fie la ordinea zilei, iar turismul cu avioanele deturnate să ne aducă milioanele de euro de la capătul tunelului.
Vreau să se arunce în aer puşcăriile, să se ardă toate cărţuliile cu legi şi alte reguli din astea de conduită, care ne îngrădesc libertatea.! Vreau să fim liberi, nesupuşi şi neliniştiţi! Să crăpăm de beţi în timp ce ne gonim bolidul cu viteza sunetului, să fumăm iarbă şi alte căcaturi din astea, până ni se mumifiază plămânii!

VREAU SĂ SE LEGALIZEZE TOT CE EXISTĂ PE LUMEA ASTA, FĂRĂ LIMITE DE VÂRSTĂ!!!! VREAU ANARHIIEEEE!!!!

ŞI FAZA CEA MAI TARE....FLAVOUR-UL CEL MAI DE SEAMĂ, L-AM PĂSTRAT PENTRU FINAL: DACĂ AM RĂBDARE, TOATE DORINŢELE MELE OR SĂ FIE CONFORME CU LEGISLAŢIA LIPSĂ CARE TOCMAI A FOST VOTATĂ DE ALEŞII NEAMULUI!!! URA! URA! URA!

Băi, dragii moşului! Voi sunteţi în firea voastră?? Aveţi toţi boii în ogradă? Vi s-a atrofiat ghemul cu neuroni şi gândiţi cu dosul??? – ca să nu mai zic cuvântul foarte urât “cur”...


Aţi intrat în anul morţii şi încercaţi să vă bucuraţi la maxim de fiinţarea pe planeta asta păcătoasă??? V-a intrat un carcalac la şira spinării şi scurtcircuitează expresul cugetărilor către CREIER??
Deocamdată, nu vreau nimic din ce se află mai sus...dar dacă aş fi simpatizantul lui Bin Laden? Să înţeleg că va fi posibil, într-un anume viitor..din viitor?
Sau...poate că vreau! Pentru că sunt prea drogat (uşor), ca să mai disting binele de rău...

Nu s-a mişcat nimic în ţara asta, timp de 20 de ani (nici nu îi vine să cred cât am îmbătrânit aşteptînd!) şi aveţi vreo impresie că dacă ne stupefiem, o să fie mai bine??? Sau...şmeee-cheee-raaa-şiiii-loooooorrrrrrr!!!! Dacă nu sunteţi în stare să faceţi ceva, măcar să ne creaţi iluzia că totul este bine! După o gură de aurolac,...totul este pufoşel şi rozaliu (ca grumazu' dat în fiert), plin de inimioare şi floricele şi aripioare şi muzicuţe şi drăgălaş şi scumpiţik şi aşa ce-mi vine să vă strâng la piept şi să vă iubesc mult, mult mult de tot!


P.S.: PETIŢIE
Subsemnatul domiciliat aici vă roagă a aproba ca imn de stat o traducere (că doar suntem români şi ne mândrim cu ţara noastră; nu merge ceva în engleză...) a melodiei de mai jos. Aşa o să ne mobilizăm mai uşor...sau poate nu!





AFROMAN - BECAUSE I GOT HIGH


UPDATE-ÎNTREBARE:
Dacă până acum am tot într-o stupefiere, se cheamă că ne-am drogat în neştire?

Un comentariu: