luni, 21 septembrie 2009

Copiliţa fără de prihană

- Introducere:
A venit, a venit toaaaa-mnaaa...
Păsărelele au plecat în ţările calde...oamenii harnici au recoltat "mere, pere, în panere şi gutui amărui, cu puf galben ca de pui...şcolerii au început mult iubita şcoală...sesiunea de restanţe a studenţilor abia ce s-a gătat (ne revedem la re-re-uri)...iar boboceii într-ale facultăţii sunt înnebuniţi să-şi găsească un locşor la un cămin fain (cam greu de găsit aşa ceva), sau un cuibuşor de nebunii mai retras de ochii curioşilor indiscreţi (asta găseşti pe toate drumurile), unde paraşutele să stea ceva gen...



...ca să se roage pentru iubire, pace pe Pământ şi o viaţă mai frumoasă...cu gentoace sclipicioase, ţoale de la Milano, ineluţe cu diamant de cel puţin 2 tone, pe falangele-cârnăciori...

- Cuprins
Este prioada marilor frăsuneli cu administratorii care dau un loc în cămin, doar contra unei sesiuni de hunga-punga...Lumea se scandalizează, tinerele gingăşii iau foc şi se simt lezate în mândria psihicului lor de sensibiloase, televiziunile tocşoiesc cu avânt, întrebîndu-se cum este posibil aşa ceva, într-o perlă a Uniunii Europene...un colţişor de rai, o nestemată civilizatoare a coroanei planetare!

Chestia e că eu m-aş grăbi să sar la concluzii, mai ales că există şi studente care se vând de bună-voie, pentru te miri ce rahaturi de favoruri:



Ştiu...e oripilant, chiar greţos! Dar dacă urlă disperarea în sărăcuţa fată şi mai are şi o lipsă acută de...note sau cazare, administratorii şi profesorii s-au cam învăţat. Nu mai aşteaptă să li se ofere, pentru că îşi iau singurei...sau măcar încearcă. Mai dau ei chix, dar, când mergi la alimentara de pe colţ, nu prea mai întrebi dacă are pită; pentru că ştii că răspunsul va fi afirmativ...Cam aşa e şi cu târf...tutele autohtone. Necazul mare e că boşorogii ăia libidinoşi s-au învăţat cu nărav şi nu fac diferenţa între o parfumerie şi o alimentară, între o domnişoară respectabilă şi o paţachină cu elastic în loc de coloană vertebrală. Iar aici e de rău...adică merită spânzuraţi de...merită să moară în chinuri, în stilul David Carradine.

Dar să revin la fărsuţa de mai sus..pentru că mi-a ridicat ceva întrebărila nivel mansardă:

1. Cum puii mei drăguţa studenţică nu îşi înşela iubitul, când ea dădea recitaluri la microfoanele altora? Sau înşelatul ăsta se referă doar la anumite locuri...bine poziţionate şi fixate pe harta trupuşorului? La fel ca şi dragostea...care are doar anumite căi de a se manifesta?

Odată, când eram eu tânăr şi neliniştit, o doamnă sexagenară mi-a spus să nu îmi fie frică de căsnicie...deoarece oricum iubirea aceea de la început se duce în cel mlt 3 ani, pentru a lăsa loc unui respect reciproc imens - care va dura pentru tot restul vieţii. Nu am aprobat-o şi nici acum nu-s de acord cu ea...
Dar fătuca asta nu avea nici picăturică de stimă! Era doar ceva de suprafaţă, ca să ia ochii la proşti...O spoială mucegăită, o hidoşenie de fidelitate pe care ar fi vrut să o creadă şi ea!

2. Cică se logodea cu iubitul ei mult iubit...pe care nu l-a văzut în viaţa ei. O prosteală de legătură pe mess, şi atât! Iniţial am crezut că e un monument de neghiobie (până şi Buzdugan a pufnit în râs, pentru o fracţiune de secundă)...doar că, după ce am mai rumegat puţin, am constatat că e o ditamai târfă+curvă, care-şi cunoaşte foarte bine interesul! Pleacă să se unifice cu jumătăţica corason-ului ei, rabdă şi ea până i se acord cetăţenia, apoi...o merge, n-o merge...ce-o vrea Domnul! Ea a devenit femeie de succesuri, trăitoare în fiţoasa Americă! Şi dacă îi mai toarnă şi un copil la săracul fraierăştean, chiar s-a aranjat pe viaţă! Ia pensie alimentară şi nici că se mai întoarce prin aceste binecuvntate landuri de cios...

3. De unde ştie ea, micuţa, că prestaţia ei merită un 7 sau un 8? Chiar aşa de fenomenală se crede?? Sau părerile astea bune vin după ani de practică asidua...

4. Sper că toată lumea s-a prins că nu e la prima tentativă de acest fel...şi că doar a minţit cu gura plină! Ce era să mai zică şi ea? A ajuns de râsul curcilor! Taci şi înghiţi în momentele astea...sau mă rog!

- Încheiere:
CE ORIBIL ESTE TOAMNA!!! Toate diveniile îşi dau arama pe scârbavnica lor feţişoară suflaţă în aere de lux...



- Concluzie:
Nu îţi vine să le stârceşti capul ca la viermi, unor asemenea ciurucuri? Tu înveţi de-ţi tâmpeşti creierii, iar alea se destrăbălează prin cluburi nocturne! Apoi, în sesiune, iau îşi iau examenele...doar pentru că ştiu să lucreze din gură, fund sau mai ştiu eu ce organe opţionale!

P.S.: Şi Băselu' se tot dă de ceasul morţii că tinerii sunt plini de scârbă pentru ţara asta!

Doar că nu ţara, valorile, cultura, simbolurile ei provoacă scârbă! Ci faptul că e locuită de asemenea nemrnici fără scruple!!! Pentru că este condusă cu mână forte, drept spre eşafod!Sila şi greaţa este provocată mai abitir, tocmai de ăia care şi-au luat angajamentul că ne vor conduce spre o viaţă mai bună, sau cel puţin, cât de cât normală.



P.P.S.: Chiar dacă întâmplarea este destul de veche, ea este reprezentativă pentru ţărişoara în care ne ducem zilele. Decăderea morală în care ne aflăm, nu s-a vindecat. Dar s-a agravat şi mai mult....s-a întins, violent şi atroce, peste toată suflarea neamului.
Pe scurt, ca să îi fac o bucurie la domnul preşedinte...MI-E SILĂ!!! DEZGUSTUL MĂ SUFOCĂ, REPULSIA MI-A AJUNS PÂNĂ LA OS!! SENZAŢIA DE VOMĂ MĂ CUTREMURĂ PÂNĂ-N RĂRUNCHI!!!

Un comentariu:

  1. Si acum, da-mi voie:

    AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHH!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Poftiiim???? ceva de genul: "Eu nu vreau sa-mi insel iubitul, si totusi prestez la mezanin, ca asta nu e inselaciune???" Fatuco, daca ti-e asa de usor sa faci asta pentru un rahat de examen, ca mai bine il picai si asta basta, nu te batea nimeni, joburi se gaseau duium in State unde nu e luata in calcul facultatea romaneasca... deci... pfuai de mine...
    Nu vrei tu sa intri, Luminito, in Ministerul Turismului? Ai calificarile necesare.

    Apoi m-am inecar cu cafeaua Nescafe pe care o sorbeam ca sa imi revin cand am auzit ca il cunoaste pe duduiul ala DE PE MESSENGER! Si nu l-a vazut in viata ei!!!! Ce relatie e asta?? Eh, dar poate a confundat ea mititica cele doua paronime, relatie si felatie...

    Iar dupa voce e o peizana din Cuca Macaii, naiva, asa cam ca Marinela din Nunta Muta a lui Malaele (sa te uiti la film).
    Si ce reactie de rahat a avut cand i s-a dat in vileag farsa.... nu se poate, nu se poate... ba se poate, fai, eu, sa fi fost in locul ei as fi injurat in telefon si as fi dat in judecata farsorii.
    "Nu pot zice ca nu m-am suparat, dar asta este, data viitoare o sa stiu..." Fratioareeeee! Daca prostia ar durea duduia Luminita ar urla mai tare ca la orgasm.

    Eu am sa fac tot posibilul sa ma feresc de asemenea individe, pentru ca stiu ce ma asteapta.

    RăspundețiȘtergere