marți, 2 iunie 2009

Bordelul Internaţional


“Omul cât trăieşte, învaţă”. Fix aşa spune o învăţătură din moşi strămoşi şi babe stră-babe…Şi EI aveau dreptate! Pe vremuri, prin 1800 î.e.m (înainte erei manelelor), mare şi bogată mai era înţelepciunea acestui popor. Simplistă, dar atot-cuprinzătoare şi multi-înţeleaptă.

Deschid azi de dimineaţă, tacticos, un ziar (ca să mă mai culturalizez şi eu niţeluş). Şi am rămas stană-de-prost! Inima mi-a sărit în gât, creierii capului au prins a se bălăngăni frenetic (precum limba unui clopot agitat)…Părea că întreaga canapea se împachetează şi se remodelează, cu mine încă stînd lungit în vârful ei! Am aflat că astăzi sărbătorim/am sărbătorit, cu mult fast şi tone de onoruri, Whores Day - Ziua Internaţională a Curvelor! Vasăzică, astăzi “s-a născut” târfuliţele…Cine a stabilit asta? Şi-au analizat ele drăguţele arborele genealogic, şi au găsit-o pe MAMA TUTUROR CURVELOR într-o pictură antică, lăbărţată pe un pat şi cu un trabuc de “iarbă ameţitoare” în gură?
După ce am luptat împotriva fumatului, ne-am jucat cu lopăţele în nisip, am citit poveşti şi i-am bătut pe creştet pe kinderii-prichindei, acum ne prea-curvim? Asta este cumva, o insinuare subtilă a mersului lucrurilor în viaţă? O încurajare “cu mantă” pentru tinerele speranţe ale viitorului nostru, beznă-de-luminos? Poate este un “babau speriecios” pentru cei mici…”Uite, mamă! Aşa o să ajungi, dacă nu mănânci tot din farfurie, vorbeşti urât, dai cu pietre în geamuri, împingi băbuţe pe scări şi nu mergi la grădi!” NU….Cel mai probabil (şi mai logic), aşa cică se luptă împotriva discriminarii sexuale, precum au făcut “schimbăcioşii”, “curturiştii”, şi mai ştiu eu ce minorităţi, prin marşul de acum câteva săptămâni.
BĂI! Ori mie nu mai îmi iese bine encefalograma, ori s-a damblagit toată lumea…Cum să sărbătoreşti aşa ceva? Ştiu că este cea mai veche “meserie” din lume, dar totuşi…CARE ESTE EXPLICAŢIA LOGICĂ A MĂSCĂRIEI ĂSTEIA? Într-un fel, nici nu mai contează…pentru că ne exercităm în prestarea muncii noastre favorite (adică distracţia). E sărbătoare, deci…lasă boxele cu Guţî Cel Nou la Nănău (TRĂIASCĂ GUŢÎÎÎ*) să urle din toţi rărunchii, micişorii să se perpelească pe grătar şi ţuiculiţa să inunde autostrada pântecoasă a grumazului! (de altfel, singura şi cea mai modernă de care dispunem, momentan). Ne distrăm, ne simtem bine, că doar este sărbătoare mare, nu? Şi spre seară, poate mergem în grup ameţit şi pe la sărbătorite, ca să le cadorisim (special) de ziua lor…

Aştept cu nerăbdare şi viu interes stabilirea unei Zile Internaţionale (sau măcar naţionale) a Maneliştilor; că doar şi ei sunt oameni discriminaţi (de inteligenţă), nu-i aşa?

P.S.: Am şi eu o nedumerire micuţă: dacă aş vrea – dar doar presupunînd că mi-aş dori asta; suntem oameni trăitori în mileniul 3, nu vlăstare de Jack Spintecătorul ce Dumnezeu! Deci…să reiau; presupunînd că aş vrea ca toţi golano-maneliştii (de pe cuprinsul naţiunii noastre mioritice) şă crape în chinuri, să se tăvălească prin noroi şi să se usuce precum un lichen în deşert, iar eu aş avea o chicăturică de contribuţie în trebuşoara asta, fapta asta ar intra la rasism împotriva semenilor de acelaşi cuget şi (ne)simţiri, sau la maltratarea de animale?

P.S. (again): înseamnă că este/a fost şi ziua otrepelor-de-lichelele din conducerime…acum îmi explic eu de ce se auzeau ieri sirene disperate pe străzi, deşi nu a fost accident sau vreo urgenţă medicală; pesemne “ninonitorii” se pregăteau pentru “excortarea” coloanelor de (viitori) aleşi – DOAMNE FEREŞTE!!!! - în turneul lor grandios prin văile şi munţile ţărişoarei…

* printre manelari, cică se strigă aşa ori de câte ori este pronunţat “numili lu’ minunaTUL şi fericiTul Rege”; iar eu vreau să îi fac şi pe dragălaşii ăştia să simţească şi sufletili lor ceva satisfacţiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu