miercuri, 17 iunie 2009

Genia din umbră


“(Elena Băsescu) are o inteligenţă vie”….Cam aşa spunea domnul Cristoiu, într-un serial editorialistic.Eu tot am crezut că această afirmaţie este vreo glumă, sau ceva ironic cu final de camera ascunsă…şi am aşteptat. Pentru că pur şi simplu, nu mi-a venit să cred ce citesc. Ochii mi s-au bulbucat, inima îmi sărise în gât, Gânditorul îmi plecase în vacanţă...
După două zile de la Marea Dezvăluire, să-mi trag palme dacă şocul mi-a trecut în întregime! Uneori chiar mi-e frică să nu rămân cu sechele! Serios.

Nu vreau acum să mă apuc să comentez opţiunea de vot a fiecăruia…Însă, aş avea şi eu o mică nelămurire; nu contest că don’şoara “fătuta lu’ tata” are inteligenţă (vie sau mai-puţin-vie), BUT (cum ar zice americanul): UNDE O ŢINE ASCUNSĂ? O ţine la păstrare sora mai mare, bine pitulată printr-o vânzare anterioară? Fâlfâie veselă printre Sferele Abstacte ale Diveniei? Este ascună în vreun borcan dosit prin cămară, printre murături şi gemuri, de frică să nu o fure cineva?(este bine ştiut faptul că la Românica, majoritatea hoţilor au doctorate fără număr, fără număr, fără număr in Arta Furăciunii)
Pentru că este clar că Miss EBA nu umblă cu troller-ul de deşteptăciune la ea.

Şi acum, este momentul pentru faimoasa replică: “Deţi…încă odată. N-aţi înţeles nimic!”
De data asta, sper din tot sufletul că nu am înţeles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu