miercuri, 30 decembrie 2009

Nameless admirer


Bine ai revenit, mult iubitul meu anonim! Frumos din partea ta că te-ai gândit să mai treci pe aici, în special că începuse să îmi fie dor de tine! Serios! Hehehe...năzdrăvanule! Cuvintele spun nu, dar mintea spunea DA, DA, DA, TAKE ME!Oricât ai încerca să negi, nu-i aşa că adori stilul meu de a scrie??? Cred că aş putea să îmi fac timp şi pentru tine, să îţi predau câteva lecţii dăcât dăspre tainili de la litera-n gura română! (m-am exprimat aşa vanghelic, în speranţa că mă vei pricepe mai uşor)

Însă, vrei te rog, să mă lămureşti într-o problemă? Cum se face că TU DECIZI să te întorci NUMAI CÂND EU HOTĂRĂSC să îţi acord dreptul de anonimat? Asta spune foarte multe despre masculinitatea ta şi despre ce îmi vei face DACĂ mă vei prinde, nu crezi dragul meu puişor? Părerea mea e că blegeala ta de virilitate (cu care te lauzi atât) nu te va ţine nici măcar să mă sufli de praf. Dar acuma...no! Dacă tot îţi place să te lauzi, hai să îţi acord şi favoarea asta! Uite...ca să nu fi complexat, consider-o ca pe un dar de la Moş Crăciun, bine?? Şi ca să fii sigur că nu îţi divulg secretul, promit că nu mai spun la nimeni.


P.S.: Tot ca un dar - promit că următorul comentariu nu o să ţi-l mai şterg. Aşa că...slobozeşte-te la cioculeţul tău ăla drăguţ şi scumpic şi...(cum era nenorocirea aia de clişeu fotbalagistic?? a da!)...Dă tot ce ai mai bun din tine! Vreau să te văd în forma ta maximă! Hai curaj, ştiu că poţi! "Zoe, fi bărbată"! Fi băr-ba-tă! FI BĂR-BA-TĂ!! FI BĂR-BA-TĂ!
(UPS! Nu prea îmi mai amintesc bine îndemnul dar parcă aşa era...ceva cu bărbat...sau bărbată...în fine! Pe acolo...)

P.P.S.: Sunt mărinimos, sau ce??

6 comentarii:

  1. Bai,ciocoflenderule,tu deja ai intracut masura cu nemerniciile astea care le scrii tu.
    Pur si simplu esti un pericol public cu aceste aberatii,de om psihopat.
    Da de fapt ce sa zic,ca asa si este,si pe deasupra mai esti si un fustrat.
    Bai Jilaveanule,tu lucrezi undeva?Sau freci de pula toata ziua?
    Eu nu cred ca lucrezi,si iti spun si de ce:
    1.Pentru ca esti handicapat mintal,si nimeni nu vrea sa aiba de a face cu tine,drept pentru care toata lumea te refuza politicos.
    2.Un om care e angajat si care lucreaza 8 sau 12 ore la serviciu,iti garantez ca nu are timp sa scrie asemenea idiotenii,pardon pamflete de doi bani.
    Dar asta e daca atata te duce capul....
    De unde nu-i nici Dumnezeu,nu poate cere.

    Vai de capul tau,pleava a societatii ce esti.
    Apropo,dupa modulul cum scrii cred ca ai citit sau ai vazut multe personaje S.F.
    Din categoria astora faci si tu parte.
    Hi..hi..hi..

    Am sa revin.
    Pa dobitocule

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa cum am promis, nu îţi voi şterge comenntariul; deci, poţi să dormi liniştit... vei rămâne în posteritate, măcar o dată. A, da! Vrei să îţi acord nişte spaţiu de guestpost să te dezlănţui în păreri? Că simt că mai ai o grămadă de înţelepciune să împărtăşeşti planetei, iar spaţiul acordat comentariilor este prea mic.

    Cât despre partea cu lucrul, iartă-mă, dar greşeşti. Nu ştiu cât îţi ia ţie să tastezi la calculator (şi mai ales ccum poţi garanta atât de sigur pe tine), dar eu consum cam 15 minute la o postare; aşa că am timp berechet, indiferent de câte ore pe zi lucrez.
    Este că am puteri de neimaginat pentru tine, demne de un personaj sifi? (cică asta e pronunţia la modă acum)

    Gata?? Ai mai eliminat o dilemă din căpşor?? (de fapt 2, din moment ce am recunoscut că am citit o grămadă de cărţi...poate de mii de ori mai mult decât vei citi tu în viaţa asta) Acum sunt sigur că te poţi dedica trup şi suflet muncii pe care o prestezi.

    Până la următoarea reîntâlnire, te aştept întotdeauna cu drag, puiuţ mic şi scumpic (a se citi goriloi mare şi feroce)

    P.S.: ... "asemenea idioţenii, pardon, pamflete de doi bani". Şi totuşi, te încăpăţânezi să le citeşti, avid după informaţii. Vezi?? Ştiam eu că gura spune "nu", dar mintea urlă "DA, DA, DA!!!!!"

    Take care >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sorry my dear, you had your chance.

    Te intreci cu gluma şi rabdarea mea are o limita. Noroc că s-a inventat butonul de "delete".
    Spor la facut trafic, scumpule. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere