miercuri, 30 decembrie 2009

În loc de urare pentru anul nou


Pentru toţi prietenii mei anonimi*, cretini din fătare


"Ministerele nu par să ţină cont de criza financiară. Cum noua lege a responsabilităţii fiscale nu permite mai mult de două rectificări bugetare, unele instituţii şi-au alocat sume consistente pentru anul viitor. Nu vorbim doar de salarii de merit sau de indemnizaţii de conducere majorate, ci şi de sume mai mari pentru deplasări în străinătate sau pentru protocol."
http://www.antena3.ro/

"33.000 de angajaţi din învăţământ îşi vor pierde anul viitor locurile de muncă. Executivul a hotărât, în prima şedinţă de după învestire, reducerea numărului de posturi finanţate de la bugetul de stat cu 10%. Atfel, până la finele anului 2010 vor rămâne numai 306.000 de locuri bugetate, din actualul de 339.688. Reducerea va fi aplicată în două etape. 15.000 de angajaţi vor fi disponibilizaţi în prima parte a anului, până la 31 august, urmând ca restul să îşi piardă locul de muncă până la sfârşitul anului."
http://www.antena3.ro/

În primă instanţă, nu ştiu de ce dar mintea îmi tot inventa noi expresii despre acţiuna de a băga (votul în urnă, măi...nu vă gândiţi la ce vă gândiţ!)
Starea aceasta a trecut acum...sau mă rog; am reuşit să o îngrop mai adânc.
Deci: să ne punem pe comentat.

În primă instanţă, îmi vine un minte un singur gând: la cât geme ţărişoara asta de proşti,sceleraţi şi tembeli, primesc cam ceea ce merită. S-a vrut băsel încrucişat la grătar...acum poftiţi de îl serviţi cu inima uşoară!
Chestia e că, vrînd-nevrînd, toată mizeria îi afectează şi pe cei care de bine, de rău, mai au un neuron funcţional. Si aici mă ia cu ameţeală şi îmi vine cheful de a mă implica.

Să recapitulăm: nişte graşi jegoşi strâng din dinţi triplîndu-şi salariile, timp în care poporul moare de foame. Drăguţ...

Băi japiţe mizerabile! Asta se pune că staţi în cap de neam şi îl conduceţi spre lumină?? Voi umflaţi maţu' şi vă întreceţi în grohăituri râgâitoare, iar alţii mor de foame, susţinîndu-vă vouă excesele??
Spuneţi că îngheţaţi salariile?? Păi îngheţaţi-le, în puii mei, îngheţa-v-ar moartea-n gard să vă îngheţe!!!
Scârbe ordinare şi de căcat, ce sunteţi!


*Trebuie să îi şi numesc? Se pare că sunt prea retardaţi să priceapă o aluzie fină la adresa lor, aşa că îi întreb întâi frumos, ca să nu zică că nu le-am spus

Un comentariu: