marți, 27 aprilie 2010

Bine tu Blondo! HA-OOH! HA-OOH! AH-OOH!

"Elena Udrea a primit premiul Politicianul Anului - la care a mai fost nominalizată şi Maria Băsescu - la cea de-a patra ediţie a Business Woman Gala, organizată de The Marketer Group. Niciuna din cele două nominalizate la acest premiu nu a fost prezentă, dar asta nu a împiedicat organizatorii să aducă elogii în lipsă: Udrea a fost caracterizată drept un politician "exuberant, expansiv, super-comunicativ, un om de acţiune", în timp ce despre Prima Doamnă a României, Maria Băsescu, a spus că este o prezenţă discretă şi clasică."
http://www.antena3.ro/

Mă lasă mai rece ca un mort. Păi şi cine pălăria mea voiaţi să câştige?? Crăcănata de la Afumaţi?? Dacă nu Udrea, atunci cine?? Dacă nici EA nu mai e exuberantă şi...cum au mai zis ăia??...prezenţă exuberantă (probabil după gentoace s-au prins de fază), expansivă (o hoo-hooooooo, e în continuă expansiune, mai ceva ca Universul! Adică ţinteşte întotdeauna sus, măi...nu vă gândiţi la prostii!), super comunicativă (nu-i ajunge propria gură, aşa că o face chiar şi prin cea a admirataoarelor, să-mi trag!) şi o oamă de superacţiune (păi nu era ea cu cohorta de salvamari în mijlocul plăjii?? Ce acţiune vreţi mai mult de atât?), ATUNCI CINE??? Eu mă mir că nu a luat premiul de "Politicianca Mapamondului", dar nu e niciodată timpul trecut...
Oricum, în Românica nu mă mai miră nimic! Putea să câştige distincţia asta şi un libric din curul unui cal mort, sau chiar să urce pe podium un vierme cu coadă, că eu eram perfect liniştit. Ce face un vierme cu coadă, poate veţi întreba... Păi ce să facă?? O freacă (de podea e vorba) prin coteţele porcilor şi se ocupă cu mâncatul de căcat (nu trebuie să trăiască şi gura lui cu ceva?). Exact ca un încrăvăţat conducător...deci nu, nu mai sunt uluit de nimic. Maimuţa râioasă e decretată Diva Neamului, foca de la circ este cea mai elegantă în mişcări, pachiderma de alături e cea mai trasă prin inel. Aşa, şi?? Sexy Brăileanca nu e sexy, Sensuala Simonică nu e senzuală, Ani, ANI NU SE OCUPĂ CU PAZA INTEGRITĂŢII??? De ce nu ar fi şi Udrea "Politicianul Anului"?? "Turista Anului" probabil că ar fi fost mai aproape de adevăr, dar acuma no! Nu le poţi avea chiar pe toate...şi oricum, calitatea de "turist" se întrepătrunde cu cea de "politician", cu atât mai mult cu cât vorbim despre ministreasa plimbărilor!
Băi, şi când te gândeşti că a plecat din... Pleşcoi? cu un Oltcit vechi...spuneţi voi! Oare nu merită adulat acest Monument Al Succesului? Oare nu merită el să-i fie aduse ofrande, să-i fie cântate imnuri gâdilăcioase la ciocănel, nu merită el cele mai bune distincţii pe care ţărişoara le băseş......emană??
Totuşi, aş întreba: cine sunt ăştia care se întrec în gale?? Cine sunt organizatorii unei asemenea comicării?? Că ar fi o treabă dacă ar fi nişte duşmani aprigi ai blondei, care într-un moment de luciditate îi recunost bunele calităţi care o definesc şi o premiază în consecinţă. Dar dacă sunt nişte băsişti convinşi...d-aia nu mai plouă afară! Adică...mă lingi în rozeta băsească; îmi place, nu-i vorbă. Da' ia dă-mi şi un premiu ca să te cred apoi...cine ştie?? Poate îţi iese şi de o răsplată babană! Vorba aceea: O vacă babană mănâncă o banană babană, un lingău dedicat se-nfruptă c-o recompensă babană.
Dar am divagat cam mult, mai ceva ca acceleratul pe arătură. Pe mine mă interesează doar cine sunt premiatorii ăştia, cine sunt votanţii, că nu am auzit să se fi dat sfoară în ţară să ne alegem favoriţii politichiei! Cum e asta: Voi centraţi,, voi daţi cu capul, voi apăraţi, voi vă premiaţi??
Cine sunt alegătorii, pentru că în privinţa învingătorilor...dacă mă forţez puţin, vă pot da o listă cu următorii "cei mai buni" pe cel puţin 5 ani înainte!

Întâi Roberta cu-al ei emoţionant Gheorghe Vieru, apoi Elena cu mirificul turism în Tataia. Râdem, glumin; votAŢI, plătim. Dar vă daţi seama în ce hal de latrină infectă vieţuim, din moment ce duduile astea sunt capu' la ţară??

P.S.: Aş fi cel mai fericit să scuip seminţe de bostan prin junglă (poate le fac la pigmei vreo plantaţie) şi să am un rădiuţ micuţ la care să ascult ştirile naţionale! Ceva mai minunat, există oare pe planetă?? Într-un singur aparat să am circ, comedie, groază, tragedii...sper şi o apocalipsă mică...măcar aşa, un flavour, ce Dumnezeu??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu