miercuri, 17 martie 2010

Vise, Mărioară, vise!


"Trei sute de primari şi aleşi locali din Covasna, Harghita şi Mureş au participat, vineri, la cea de-a doua adunare a aleşilor locali din secuime. Prin hotărârea adoptată, ei vor ca orice cetăţean din acea zonă să aibă dreptul să folosească limba maghiară liber şi în aceleaşi condiţii cu limba oficială a statului."
http://antena3.ro/

Eu nu înţeleg o chestie: băi tăticule, locuieşti la Românica?? Trăieşti, mănânci, respri şi te depui pe aceste plaiuri?? Nu mă interesează că eşti ungur, tuareg sau eschimos....Stai în România?? Măi pupa-ţi-aş ciocu’ tău de frumos, ce limbă oficială are ţara asta?? Păi foloseşte-o în puii mei şi taci dracu’ din gură! Ce te mâncă-n cur să faci puşca mea de votare?? Ai limbrici şi nu ştii ce să mai facide mâncărimi?? Nu-ţi mai convine traiul pe gurile astea de Rai???? Atunci ia-ţi carabalâcul şi dispari unde-oi vedea cu ochii! Scrie-mi o misivă de la marginea galaxiei, să vezi dacă ţi-oi plânge de milă sau de dor! Du-te la fraţii maghiari, du-te în Congo, du-te la Polul Nord, găseşte o insulă pustie şi stabileşte-ţi acolo ţara ta proprie şi personală unde să vorbeşti şi prin semne dacă aşa ţi se scoală! Fă-ţi autonomie, dă-te peste cap, stai în limbă, lâncezeşte cu burtoaca la umbra palmierilor, fă-ţi oraş subteran, mi se rupe! Cât stai AICI, respecţi legile de AICI! Ce mă-ta e aşa de greu de priceput?? Tu dacă pleci în Thailanda vrei să îţi facă ăia limbă oficială special pentru tine, că ai venit tu, Mr. Băşină Verde din fundu' Ieuropului?? Chiar aşa eşti de cretin să te aştepţi la asta??

Sper să nu se înţeleagă că sunt anti-unguri! Nuuu...Doamne fereşte! În opinia mea, naţionalitatea nu îţi influenţează atât de mult comportamentul individual, ca să fii o valoare doar pentru că eşti din Americuţa şi o jigodie pentru că întâmplarea a făcut să provii din nu-ştiu-ce republică bananieră uitată de lume. Am întâlnit unguri de toată isprava, dar m-am lovit şi de scursuri, de persoane cărora cu greu le poţi atribui vreun gram de inteligenţă; am găsit români care reprezintă cu cinste neamul acesta, dar am dat şi peste trepanaţi idioţi cărora le curge scuipat din gură de proşti. Nu...naţionalitatea nu îţi influenţează atât de mult modul de a fi.
Şi totuşi...intru în fibrilaţii când văd tembeli care urlă ziua ce-au visat ei noaptea!

P.S.: Am vorbit la persoana a doua singular, pentru că 300 de unguri care se umflă în pretenţii valorează fix cât o flegmă în Pacific! În loc să-i bag în seamă puteam foarte bine să-i bag...să-i rog politicos să-şi caute strămoşii; apoi îmi vedeam liniştit de alte treburi şi gata.
Nu sunt naţionalist înflăcărat; de fapt, mi se zburduncăne la orice oră de ce se întâmplă cu Maica Patrie, pentru că ştiu că merită. Doar că sunt sătul până-n gât de dobitoci şi de proşti! Reacţionez aproape involuntar la prezenţa lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu