joi, 18 martie 2010

2Bad (Ass)



"Alexandru Umbrărescu, fiul omului de afaceri Dorinel Umbrărescu a fost implicat, miercuri seară, într-un grav accident de circulaţie. Tânărul pleca din Bacău spre casă împreună cu doi prieteni. La ieşirea din oraş, maşina lor a ratat, se pare, o depăşire şi a lovit în viteză alte trei maşini.
Accidentul s-a produs la ieşirea din Bacău, spre Adjud, pe Drumul European 85. Alexandru Umbrărescu se afla într-un SUV care s-a izbit frontal de o altă maşină. În urma impactului, cinci persoane au ajuns la spital."
http://antena3.ro/

Nu mă simt impresionat. De ce aş fi??
Un idiot putred de bogat se crede Buricu' Pieţii şi se face praf cu bolidul (de zeci de mii de euro, să fim bine înţeleşi!). Aşa, şi?? Eu l-am pus pe tac-su să-i ia odraslei ditamai maşinula, când ea abia a dat de carnet pentru tricicletă?? Eu am pus progenitura să gonească ca disperata, să facă slalom orb pe autostrăzile bocciene??
Am înţeles că boroboaţa se va repara...dar tânărul va rămâne cu traume psihice iremediabile. Da, sigur! Stai p-aci, că bagă pui! Rămâne traumatizat LA FEL ca imbecila aia afaceroasă care a spulberat pe trecere o studentă şi i se fâlfâia de oftică! D-aia nu mai ploua afară că a omorât ea o tânără! Plânge mă-sa?? Las' că face alta, că doar nu e impotentă!
Una peste alta...mi se rupe fix din rădăcina atriului drept! Tragic sau nu, pe mine nu mă impresionează tembelii care sug bani de la părinţi (care sug de la popor) şi apoi se cred ei Centrul Universului şi intră în primul gard!
Nu mai pot! Serios!

Eu am destule probleme pe cap...îmi depun toată energia să mă lupt cu jegul ăsta de Land of Ciuciu! (informez amatorii de senzaţii ultra-naţionaliste că "ciuciu" se referă la zgomotul trenurilor de superviteză care gonesc pe teritoriul patriei mult-iubite). Abia că mă mai suport pe mine când mă uit în oglindă şi mă văd trăitor de succesuri pe plaiurile mioritice! Ca să nu îmi devieze lama gillettului aiurea prin mirişte, mai bine încerc să uit şi îmi aştept calm Momentul Suprem, cu mâinile pe poziţie! Să mă mai frece grija şi de fetelea care crede că bolidul (de zeci de mii de euro, să fim bine înţeleşi!) e bilă de popice?? Oooo...ce drăguţ! Doar că. Pe cuvânt că mie îmi vine să îl încurajez pe prinţulete de pe margine, mai ceva ca un cheerleader de mare talent: "Hai, nu le ierta! Dă-le-n rugina mă-sii de fiare, fă-le praf!! N-ai sânge-n coate dacă nu te înfigi în căruţelealea mizerabile care circulă regulamentar! Ia vezi, nimereşti dintr+o lovitură şi ţintele care te aşteaptă pe margine, gata crăcănate?? Hai, mai cu tupeu! MAI CU TUPEUU UMBREŞTENE...FI MAI ÎNFINGĂRETZ! Păi doar un stâlpuleţ amărât?? Păi se poate, măi băiatule, aşa ceva?? Un om de valoarea ta doar cu atât se laudă??"

Mişto. Cred că mi-am găsit vocaţia!
MĂ FAC MAJORET!

P.S.: Ciocnitul maşinilor o fi varianta upgradată (şi mult mai fitzoasă) a ciocnitului ouălelor?? Nu de alta, dar tot vine Paştele...
Spârcâăcă galinaceu de ciocneală are orice sărăntoc, dar bolizi (de mii de euro, să fim bine înţeleşi!) nu prea dă mâna oricui să-i troneze în faţa căşii! Şi în definitiv, gestul contează! Nu trebuie dăcât să fie prezente 2 obicte care să facă "cioc!" şi să aibă înveliş fărâmiţabil!

P.P.S.: Accidentatul o vi mai avut timp să răspundă "Adevărat A Înviat!"??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu