miercuri, 26 august 2009

Uite Bulă, nu e Denis


Uneori îmi place să fiu român! Strâng eu cureaua mai straşnic pe zi ce trece, dar măcar mă distrez gratuit....Ce Madonna??? Ce amintiri cu Michael? Ce reprezentaţii ale unor trupe de renume mondial, la Circul cu pălărioacă albastră??? Ce Pablo Francisco, sau Chris Rock??? Mă stâlcesc de râs în propriul meu fotoliu aşezat în faţa televizorului (la o depărtare egală cu fix de 6 ori diagonala ecranului, că aşa am citit eu pe o carte tehnică când eram mic)...Cel mai tare carnaval din lume este doar la o distanţă de apăsare pe butonul telecomenzii. Fac doar ”click” şi intru în lumea cascadorilor neobosiţi într-ale râsului, în dimensiunea măscăricilor.
Ce să facem şi noi…în momentele dificile unii fluieră, alţii dorm iar alţii se îndoaie de şale şi îşi şterg lacrimile cu dosul palmei, de la atâta hăhăit!

Acum ceva ani, Alessandra Stoicescu, gafa în felul următor: ”Surse din Agenţia Naţională pentru Reglementare în domeniul Energetic au declarat că Agenţia va propune o creştere cu 34 la sulă – la sută a tarifului pentru curentul electric”. Pe vremea aceea, prima mea reacţie a fost să mă tăvălesc pe jos de râs; apoi, pe principiul ”ce e-n guşă, şi-n căpuşă”, am realizat că doamnei respective îi cam hălăduia mintea pe la alte lucruri mai…băţoase, care nu au nici în clin-nici în mânecă cu ştirile.

După ce ieri s-a hâltăcănit (în traducere liberă ”s-a ţopăit”) pe ritmuri săltătoare de zărzărică-zărzărea (motiv pentru care mi-a răsărit imediat în minte bancul cu zărzărica), astăzi, doamna U(n)drea a comis-o din nou; l-a gratulat mai în glumă-mai în serios, pe Ludovic Orban cu apelativul de ”Ludovic Organ”. Un compliment, am putea spune…Ceva de laudă? Tanti aia care şi-a lipit în frunte eticheta de Sexy chiar crede că asta este calitatea ei definitorie (mă rog…păreri şi păreri); deci, dacă Doamna Turistă a ales atributul mai sus menţionat pentru capul conducător al comisiei parlamentare, înseamnă că Ludovic este organos (care, de altfel, rimează cu inimos)???? De unde ştie ea asta?? I-a văzut cumva creierul, în exerciţiul deplin al potenţei lui? (sunt sigur că prin titulatura de ”Organ”, distinsa ministreasă se referea la ”organul gânditor”, vajnica stelulă sclipicioasă a organismelor vii: creierul; a tăiat-o doar împrejur, şi a ales varianta mai scurtă…)
Sau….dacă mă gândesc la chestia cu guşa şi căpuşa de mai devreme, înseamnă că Blonda de la Turism purtătoare de gentoace Gucci (cum bine remarca Mircea Badea), are gândurile pline de organe? (aceleaşi gânditoare-inimoase, se întelege) Sau poate o supăra organul de digerat…şi era atât de absorbită în durerea ei, încât numai la asta se gândea; sute de organe i se răzbeleau în faţa ochilor, se contorsionau, îşi creşteau aciditatea şi provocau senzaţii arzătoare, vecine de palier cu Măreţul Ulcer.


Românica...ţara care, din cauza conducătorilor geniali ai neamului, parcă şi-ar băga picioarele de plai în buzunare şi ar lua-o la fugă, unde-o vedea cu ochii!!!

P.S.: cam pe când o bătaie cu farfurii pline de torturi (prăjituri, nu chinuieli) cu frişcă, finalul clasic al fiecărei petreceri haioase???
Şi mai ales…cum va reacţiona Orbanul-Organ? Se va semeţi mândru ca un păun la curtat păuniţe, sau se va pleoşti sub greutatea funcţiei?

P.S.2: Gluma-i glumă…dar am şi eu o umilă întrebărică (pe care o adresez abia după ce am ridicat 2 degeţele în sus, ca un băiat politicos ce mă aflu):
BĂI!!!! VOI SUNTEŢI NORMALI CU ORGANUL (ĂLA NEURONAT)???? DE ASTA VĂ ARDE VOUĂ??? ÎN HALUL ACESTA SE CONDUCE O ŢARĂ, SAU CHIAR MINISTER, FIE EL FICTIV ŞI D-AN PIXU'???? NU O TRICICLETĂ PRIN FAŢA BLOCULUI, NU O MAŞINĂ PRIN HÂRTOAPELE ULIŢEI DIN SATUL CIOMOGÂRLA DIN DEALU' STÂNII....O ŢARĂ, MĂI OAMENI BUNI (SAU MAI PUŢIN BUNI...DE-A DREPTUL RĂI)!!!! SCRII CU OI PE DEALURI, TE DAI CU TRICICLETA, ŞARETA, DAI CU COASA, ÎMBRACI O IE, NĂSCOCEŞTI FEL DE FEL DE CUVINTE POLISENSUALE (ROG A SE CITI "POLISEMANTICE") ŞI TE ZBÂNŢUI PE RITMURI MANELISTICO-DISCO-POP-ROCK-POPULARE (SAU MAI ŞTIU EU DE CARE)??? PĂI DACĂ AŞA STĂ TREABA...ÎMI REVĂRS ŞI EU SACUL DE ALUZII CU SCHEPSIS, ŞI DACĂ STAU SĂ MĂ GÂNDESC MAI BINE...PARCĂ MĂ APUCĂ DE LA CĂLCÂIE ŞI O DĂNŢUIALĂ FEROCE...! MĂ FACE CINEVA MINISTRU, SAU MĂCAR ŞEF DE ORGANIZAŢIE ARMAMENTALĂ??? (da’ vă rog mult de tot...nu săriţi aşa, toţi odată cu ofertele, că nu se mai pricepe om cu persoană în hărmălaia asta!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu