duminică, 23 august 2009

Oare pe unde umbli, tu Vlade?



Motto:
“Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punînd mâna pe ei,
Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!”
[Mihai Eminescu - Srisoarea III]

Sunt total toropit de tonele de dobitocenie care huzuresc pe străzile obştescului nostru tărâm, sunt sufocat de-a dreptul de şmecherii împuţiţi care se cred că moţul mai mare şi mai potent!!! Nu mai pot! Serios! Deşi funcţionez pe minimul de rezerve psihice, nu mă pot opri să nu observ ce porcării în sânge se mai întâmplă plin ţărişoara asta care se spune că este (şi) a mea.

Jurnalele de astăzi au explodat de ştiri cu cretini handicapaţi care s-au luat la bătaie. “Domneşte legea bâtelor, a pumnului şi a terorii”. Hai mă, nu mă-nnebuni!!! Nu mai spune….Eu zic că domneşte legea fiarelor turbate! Se duc oamenii cu mic, cu mare să bea şi ei un grătar şi să mănânce o tărie, se îmbată ca porcii cu trichină la mansardă, apoi se iau la bătaie; şi cică forţele de ordine au fost neputincioase….
Păi trebuia să facă un cordon în jurul lor (pentru a-i proteja pe ăia mai întregi cu creierii) şi să se uite la animale cum se căsăpesc! Mai scuipau şi ei seminţe la o iarbă verde, mai îi încurajau pe participanţi (“Vezi că ăla se ridică de jos! Dă-i în dinţi, nu-l lăsa! Fă-i ficaţii terci! Fă-l tochitură în sânge! Joacă-l în picioare!”) şi uite-aşa scăpa lumea de nişte nărozi. Dacă mai supravieţuia unu’…îl încătruşau şi îl aruncau la răcoare, prin vreo minunăţie de carceră autohtonă!

La fel cum ar fi trebuit să se facă şi acum câteva zile cu debilii ăia de suporteri, care şi-au dat omor în nu ştiu ce gură de metrou! Păi dacă vi s-a facut de jumuleală…scărpinaţi-vă liniştiţi, măi tată! Cine sunt eu să intervin? Cine este Poliţia, cine sunt mascaţii, de au voie să îngrădească libertatea cetăţeanului? Dacă la nebun i s-a făcut de crăpat, de ce să îl oprim? Ba dimpotrivă, instituţiile statului chiar ar trebui să sprijine gândeala liberă! Dacă unu’ vrea să crape, poliţia ar trebui să zică: “Dar se poate aşa ceva, dragă conaţionalule?? Vreţi să vă ajut în vreun fel???...Să vă ung frânghia cu ulei, să vă împrumut tofa sau pistolul? Trage el cam strâmb, dar dacă vi-l îndesaţi pe gât – şi vă rugaţi puţin, garantez că are efect!”

Ce oprelişti de intrare pe teren? Ce amenzi, suspendări şi alte vrăjeli fără efect?? Suporterii care nu au apucat să evolueze la stadiul de om, care sunt nişte câini demenţi (şi aici nu mă refer la echipa aia cu poreclă canină), nu trebuie linşaţi? Bătrânii noştri spuneau ceva de lupul cu năravul…Păi ăla care ia amendă, credeţi că nu va mai ridica pumnul în viaţa lui??? I se-mbrăhăne lui până în fundul inimii de hârtia aia nenorocită…Pentru că jivina face tot ce ştie ea!
Chiar şi buricul ăla purulent al ţării (De fapt, ce zic eu?? Al planetei, chiar al universului, dacă locul este vacant) gălgâie de proşti alcoolici, bătăuşi până-n pânze şi jmecheri pân’ la Dumnezeu! Nu ştiu de unde tot ies aşa ca gândacii ciumaţi, de ce căruţa lor fără fund s-a răsturat la noi la Românica, dar cronica cotidiană nu minte (din păcate).

Puţintel cam violent în cuget, simţiri şi-n exprimare??? Nimic nu mi se pare prea bland, pentru lighioile astea spurcate!! Plus că, că m-am săturat până peste cap!!!!! Ţepeş nu mai are cum să vină să le îndese teapa în fundu’ gâtului sau să dea foc la puşcării şi case de nebuni (deşi, pe cuvânt că dacă ar fi posibil, aş face câteva sedinţe de spiritism şi l-aş invoca pentru o mică asanare morală)….iar descreieraţii văd că se măresc în număr!
Şi mai ştiu că din păcate, oricât mi-aş dori eu, aşa ceva nu se va îndeplini. Dar pe cuvânt că ar fi frumos….şi mult mai eficient pentru procesul de educare al neamului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu