sâmbătă, 4 decembrie 2010

Brănduire cu răşini

"Nu am făcut niciodată sex. Aceasta este declaraţia făcută de Bianca Drăguşanu, în cadrul unui interviu acordat revistei Playboy. Blonda" (parcă se făcuse şatenă) "a făcut o serie de dezvăluiri incitante despre viaţa sa intimă şi a ţinut să menţioneze că ea face dragoste, nu sex.
Poate că răspunsul meu îi va mira pe cei care mă cred o femeie uşoară: nu am făcut niciodată sex. Asta pentru că fiecare bărbat care a ajuns în patul meu (sau în al cărui pat am ajuns) a fost în momentul respectiv iubitul meu, mi-a plăcut şi m-am îndrăgostit de el, a declarat Bianca"
http://antena3.ro/

Hai, să-mi trag palme! Când am văzut titlul, eram gata-gata să mă minunez: "Doar nu cumva asta o fi vreo vestală, vreo virgină, vreo fecioară castă şi pură! Uite, dom'le, că mai există şi aşa ceva pe lume! Deci AŞA DA! Armata chineză caută cu înfrigurare luminiţa de la capătul tunelului, dar ea rămâne cu onoarea nepătată"
Ia uite unde era finuţa şi sensibila! Te pomeneşti că asta se cacă şi parfumat, de atâta splendoare ce e pe capul ei! Parcă o şi aud, cu buzişoarele alea incitante şi delicioase (ca două frăguţe date-n pârg) cum glăsuieşte afectat: "Pe mine nu mă interesează dorinţele carnale, eu sunt preocupată de o lume abstractă, unde nimic nu este ceea ce parea fi! Băi, deci mă auziţi?? Spun la ziar că îmi place să stau capră şi cânt la microfon de câte ori am ocazia, dar...vă rog! Puţin respect, ce naiba! Deci eu sunt ca o idee genială printre goriloi, sunt o adiere, o mireasmă dulce care nu are preocupări animalice demne de oamenii cavernelor! Eu sunt aparte! Mă vedeţi că-mi arunc toate hainele de pe mine când văd un colţ de blitz, dar o fac pentru artă! Mă sacrific, băi, pentru artă! Ce e frumos şi lui Dumnezeu îi place (se ştie), iar eu sunt o superbă (se ştie, de asemenea) şi mă sacrific pentru nişte primitivi, ca să vă mai clătiţi şi voi ochii, să nu ziceţi că trăiţi degeaba! Eu nu îmi satisfac trupul, ca voi (dobitoace nevolnice care sunteţi voi dobitoace!), eu urmăresc o împlinire spirituală, care să transceadă spaţiul şi timpul"

Deci nu se mai pune că a umblat după ăl' cu...contul mai gros. Dacă e cu iubirea, scuze. Eu sunt mai barbar de fel şi nu înţeleg sentimentele astea care ţin de sferele dumnezeieşti.
Rog tânăra domniţă să-mi ierte gândurile necurate şi aplecate spre desfrâu.
Totuşi, am o singură întrebare (iertată fie-mi îndrăzneala): zânula asta, aruncată cu brutalitate într-o lume profană şi aplecată spre păcătuială, se îndrăgostea şi îi plăcea ÎNAINTE, sau DUPĂ ce ajungea la aşternut? Nu de alta...dar capii biserii spun că problema societăţii româneşti este dependenţa de SEX (O, da, da, da! JUSTIFY SEX) şi...ăăă...mă gândeam... se poate ca domnişoara Bianca să predea un curs de iubire pentru începători? Că dacă ne scoate din că..criză, poate o punem în băţ (s-o admire tot norodul) şi i ne închinăm spre mulţămire, ori o facem erou naţional sau ceva.


P.S.: Mai am o mică curiozitate: "Cam de câte ori pe zi te apuca drăgosteala, măi duduie?". Că prea rar se numeşte "abstinenţă", prea des se transformă în "nimfomanie"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu