joi, 23 septembrie 2010

Tupeu de borfaş

Miss Roberta a comis mârlănia la votarea unei legi de căpătâi pentru pensionari şi populaţia activă a României . Clar. Sau poate nu…poate imaginile incriminatoare au fost truncate cu pixelul albastru (Ruşine, Dinu Patriciu)…deşi nu prea cred, pentru că duduia în cauză a fost de acord cu repetarea votului - adică şi-a recunoscut indirect vinovăţia. “Tu fată dragă, ai furat, furăcioasă mică!”; “ Să se repete votarea, atunci”, zise din gâtu’ mâinii suava domniţă. Scurt pe doi, ce dracu o dăm după vişin atâta!
Mircea Badea scanda cu gura plină şi pe 2 voci “Roberta Anastase la pârnaie!!! Roberta Anastase la pârnaie!!”. Dar Roberta ce-mi făcea?? Mintenaş îşi pune ea mânuţele-n şolduri şi contraatachează odioasa opoziţie, scoţînd la rampă o nevolnicie de mail, conform căruia pesedeii s-au vândut ( şi au ieşit din sală) pe un mizilic de 127 de miliarde (lei sau euro, că nu am priceput).

Totuşi, să-mi enervez mitocondria celulei din cot dacă pricep ce mama dracului de legătură este între cele 2 fapte, dintre care una e probată şi parţial recunoscută. Băi, în potcoava calului, că tâmpesc cu nervii din şira spinării (Sistemul Nervos Periferic, se ştie!)!! Roşiaticii şi-au luat partea leului şi s-au cărat din sală; FOARTE BINE! BRAVO LOR!!! Dar ce pana mă-sii de legătură are asta cu faptul că bloanda de mahala vede triplu?? Unde e conexiunea dintre plecarea Opoziţiei şi manifestările ectoplastice pe care capu’ la deputăţime le-a interpretat ca fiind persoane în carne şi oase, cu două degeţele ridicate în slava plafonului? Fără să clipească, fără să-i tresară un muşchi de pe faţă, bam-bam-bam 1000 de puncte pentru Băsel, mulţumim! Hai să mori tu! Ba p-a mă-tii!!

Nea’ Pârţâilă girează frauda. Nea’ William Brânză se întreabă inocent: Care fraudă? Nu a fost nici o fraudă! Frauda a fost că pesediştii s-au vândut şi au părăsit sala! Donşoara Anastase are şi probe!

În timpul ăsta, maestrul Ion Lucian cugetă cu amar: “Am senzaţia că calculat greşit şi am trăit mai mult decât trebuia. [...]Am fost bolnav de optimism toată viaţa. Acum s-a dus.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu