miercuri, 8 septembrie 2010

Giving “The Finger”

Pe principiul “Toate lucrurile bune încep cu o pauză”, vă prezentăm Pauză Publicitară:

[Femeie]: “Eu, Băsel, inima tatălui meu.”
[Bărbat]: “Eu, Băsel, inima iubitei mele”
[Copiliţă]: “Eu, Băsel, inima mămăiţei mele”

Băsel are grijă de toată familia ta.
Băsel. O încântare pentru fiecare.


O cu..FEMEIE şi-a luat o împingere cu dosul palmei de la frac-su Cârmaciului, acum face caz, de parcă toată suflarea României ar sta în asta.
Interesant este însă ce zice inculpatul: “[...] Am observat abia atunci că Volkswagenul roşu era condus de o doamnă, iar in dreapta se afla o altă doamnă care îmi facea semne obscene cu degetul mare ridicat în sus."
http://www.stirileprotv.ro/

Nu mai spun că pe mine mă interesează toată povestea astea cât pe un greiere un căcat de girafă, dar am şi eu o întrebare: “Ce dracu de semn obscene poţi face prin ridicarea DEGETULUI MARE?”



În figura de mai sus se vede clar care este degetul mare şi care este degetul mijloiu. Eu ştiam că semne obscene se fac cu degetul mijlociu, dar poate că în bojdeuca din vârful Chomolungmei unde trăiesc informaţiile ajung mai greu; în urma evoluţiei tehnologice s-or fi descoprit recent noi înjurături cu degetele, sau ceva...

2 comentarii:

  1. Aoleu! Si mie mi s-a părut că Becel sună ca Băsel! Am crezut că am io o obsesie, ceva! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e o obsesie. E o necesitate...care, ca orice necesitate trebuie făcută.

    RăspundețiȘtergere