luni, 6 septembrie 2010

Speranţe



Speranţe? Eu nu am speranţe. Nu-mi permit să îmi amăgesc creierul cu tembelisme, fiind trăitor în România (de azi, de ieri, de acum 100 de ani, de peste 1000 de ani...nu contează. Tot aia este).
Se pare însă că Nuţica Naţională are aşa ceva...că doar nu se aşeza ea pe scaunul de prim-ministru, DOAR din greşeală. Hai măi, spune-i lu’ Mutu asta, că el o să creadă şi va duce vorba-n sat! Cârnata de Pleşcoi tot speră că poate, poate o milui-o şi pe ea Băzeus cu vreu funcţie de Şefă de Cabinet sau ceva (pe principiul “Maestrul Yoda, prinţesa Leia”), şi doar a încercat să ne obişnuiacă cu ideea. Adică: cum ar arăta o zânuţă bălaie în loc de un pitic atomic, pe scaunul de prim ministru,?? Uite, fix aşa! Drăguţ, nu? Numai bun de tras în poză!
Doar că...Blestem!! Se pare că Maestrul nu a mai avut ce da; Exaltarea Sa Luminoasă nu a mai percutat întocmai şi la timp, Excelenţa sa Încrucişată nu a mai vibrat la aceiaşi rezonanţă cu blondele-i dorinţe, aşa că momentan, prinţesa de Pleşcoi a cam luat-o în mână. “Nu te supăra frate (adică soro), mai stai o tură. Dacă aşa a picat la zar, ce dracu’ ai vrea să fac eu?? Prestează şi tu mai cu talent la satisfacerea încrederii, că poate data viitoare, voi găsi o modalitate de influenţare a Destinului!”

10 comentarii:

  1. Dar Udrea e foarte abilă şi subtilă. Aşteaptă cu nerăbdare momentul în care Băsescu nu va fi atent 2 secunde ca să preia ea hăţurile puterii.

    M-a înjurat un ultras religios azi. Mă rog, nu pe mine direct, a zis muie iehovişti, atei şi mormoni. Ce mi se pare interesant la el este că apără religia ortodoxă cu orice preţ, ceea ce mi se pare nobil. dar, una la mînă: are look de cocalar. doi la mînă: se auto-contrazice: blogul nu favorizează exclusiv religia ortodoxă. sanchi, el desfiinţează orice, dar orice altă formă de credinţă.

    Personal, cred că Dumnezeu are nevoie de oameni mai inteligenţi, cu mai mult bun simţ în tabăra lui.

    http://adrianarvunescu.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ăla-i prost, dă-l în mă-sa.
    Dar nu înţeleg ceva...tu eşti iehovistă, atee sau mormonă? Adică, nu pricep de ce te ataci aşa, la vorbele unui cretin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta parcă era din Biblie. Cam nefericită alegerea vorbelor pentru un ateu, nu?

    Mai repede aş zice că e o chestie de imagine, ca şi revolta şi excesele, care prind bine la grupurile sociale.
    Dar în fine, ce ştiu eu??

    RăspundețiȘtergere
  4. Ateii cunosc versetele biblice mai bine decit credinciosii: asta le permite sa le demonteze.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ptiu, să nu fie de deochi ateii ăştia! dar deştepţi mai sunt ei!

    Am impresia că discuţia asta a luat-o pe o pantă personală; tu - nevrednica atee, eu - vajnicul cruciat, apărătorul ortodoxiei.
    În realitate, mi se frânge; am spus ce cred. În rest, din partea mea poţi să fi zoroastristă cu aplecări islamice, că nu mă interesează. Nu cred că religia - sau lipsa ei - are vreo importanţă în relaţile inter-umane.

    RăspundețiȘtergere
  6. Băăăă, pentru asta meriți o bere! :)

    RăspundețiȘtergere