joi, 12 august 2010

Ipocrizie maximă

"Tinerii români din afara graniţelor iubesc România.
Ei au vârste cuprinse între 14-21 de ani şi sunt din America, Orientul Mijlociu, Uniunea Europeană şi din statele vecine ale României"
http://www.antena3.ro/

Hai măi, mă lăsaţi cu abureala sau începem sesiunea poveştilor de groază la un foc de tabără? Păi ăsta-i tot şpilul! Să fii DIN AFARA GRANIŢELOR!!
Iubiţi România?? Şi cine vă ţine, măi dragilor, să vă stabiliţi aici, cu căţel şi purcel?? Cine vă opreşte să nu vă îndepliniţi visul de a locui pe acest tărâm binecuvântat de băzei?? Cine se pune de-a curmezişul îm calea fericirii domniilor voastre? EUU??? Locuiţi bine-mersi într-o ţară cât de cât normală (şi cât mai departe de locurile de baştină), nu înghiţiţi zilnic dejecţiile vieţii de român trăitor pe aste meleaguri şi v-a pălit dragostea de Maica Patrie?? Of, of, of, micuţilor! Cu toată iubirea voastră, fac pariu că nu rezistaţi o lună în cloaca asta jegoasă, cu salariul minim al unui bugetar obişnuit.

Vă daţi fuduli că vă iubiţi ţara. Aşa, şi ce vreţi să demonstraţi cu asta?? Că nişte străini sunt îndrăgostiţi de ceva care mie nu îmi va plăcea (măcar) în veci? Mă lasă rece. Şi eu pot să-mi urlu patriotismul în gura mare, atâta vreme cât sunt apărat de cretinii neamului ce vieţuisc p-aci! Ce, mă doare gura?? Pot să ţin o tonă de conferinţe, pot să particip la miliarde de dezbateri pe tema iubirii de ţară, atâta vreme cât eu mă car dracu' de aici, cel puţin în landul de ciois american. Băi! Deci mă dau cel mai the best of the best patriot, sunt fruncea luptăcioşilor pentru prosperitatea naţiunii, atâta vreme cât dragostea asta are o limită bine determinată în timp. Mă prostesc niţel şi gata! Ura şi la gară! Carel poteca! Să te mai văd când mi-oi vedea ceafa! Kiss my fucking ass, în timp ce trag aer în piept şi mă îndepărtez încet!
Eu plec aiurea pe câmpii într-o ţărişoară cât de cât trăibilă, iar idioţii învaţă de la mine cât de mult preamăresc în cânturi duioase căcatul ăsta fleşcăit de popor împuţit.
Sexy, nu??

De fapt, dacă stau puţin să mă gândesc, discursul ăsta cu simţitul bine în ţara lui, atât de bine încât şi străinii işi doresc asta, mi se pare un piculeţ cunoscut. Dar nuuuuu...nu are cum! Ăşti-a sunt generaţia următoare, viitorul de mâine (cum spunea cineva), mlădiţeleîn formare care ne vor scoate din căcat! Nu are cum să fiecontaminaţi, nu se poate să fie băsiţi de gloriosul Sceptru Al Puterii, aşa de mici! În nici un caz, nu să există aşa ceva!

P.S.: Cred că sunt prea rău şi nu las nişte copii neprihăniţi să-şi aducă ofrandele pe altarul patriei. Iadul - sau nu. România o să mă mănânce cu fulgi cu tot, pentru eternitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu