duminică, 22 noiembrie 2009

Circoteca electorală


“A sosit ziua dreptăţii, ziua sfânt-a libertăţii”
Ieşi neamule la vot! Votul tău contează! Cine nu votează nu are dreptul să vocifereze cu privire la viitorul ţării! Hai, să mori tu! Băi imbecilule! Te-a dus mintea vreo clipuţă să te gândeşti că nu vreau să votez, pentru că nu am pe cine?? Sau te-ai blocat pe “datoria civică şi cetăţenesc-democratică de a da cu ştampila? ” Ai auzit în viaţa ta de dreptul de “veto”, măi dobitocule?? Acelaşi drept pe care îl mesteci tu acuma între gingii…şi care la origine însemna “MĂ OPUN!”. Eu chiar asta fac, băi ! Mă opun, mă pun de-a curmezişul a tot ce înseamnă politică autohtonă! Dar pentru că nu s-a tipărit nici un buletin pe are să scrie “INCAPABILILOR! NU SUNTEŢI APŢI SĂ CONDUCEŢI O ŢARĂ!”, deci, prin urmare, nu am cum să ştampilez aşa ceva din simplul motiv căp nu există, eu mă opun prin neprezentare. Tu eşti idiot la bostan, să dai tu sentinţe din astea, băi nemernic nenorocit?? Vrei să votezi?? Ai un favorit?? Foarte bine! Eu nu te frec la nici un cap să nu te duci să îţi dai drumul la voinţă! Păi atunci, de ce puşca mea (agăţată la brâul tradiţional care împresoară mijlocelul tras ca prin inel – de unde se vede că sunt mândru că sunt român) mă baţi la creieri cu ce e bine şi ce nu e bine să fac?? Tu crezi că eu nu am discernământ, sau ce?? Te gândeşti că eu nu votez pentru că mi-e silă să mă mişc?? Cine te-a pus pe tine justiţiar şi dătător de precepte morale şi civice?? Eu nu am favorit, pe mine nu m-a convins nimeni că este apt pentru fotoliul prezidenţial. Trebuie să merg obligat-forţat, că vrea muşchiul tău de analist?? Şi când oi ajunge în momentul zero, închid ochii şi pun ştampila unde nimeresc? Sau joc "ala-ba-portocala" şi îl deleg pe care m-il scoate norocu-n ochi, doar ca să ai tu fericiri orgasmice că e prezenţa groasă şi potentă la urne???

Plus că…din câte văd, nici nu prea contează ştampila mea…sunt alţii care o dau în grup organizat! Eu, solitar, ce pot să fac??
“Am venit în grup. Ne-a organizat şeful”, sau “N-are nimica, trebuie să votăm şi-aici-şa”…aşa mărturisesc plini de candoare, sărmanii turiştei electorălei. Spun că au venit organizat, dar numai pentru că ei munceşc în Bucale. Şi ca nişte cetăţeni modei, s-au cerut de la şăfu’ ăl mare ca să le dea şi lor voie să se exprime în opinia politică. “Ce, nu ştiu să citească?? Lasă beeiiii…nu-ţi mai bate tu capul, că-ţi pică părul! Doar d-aia au inventat ăia siglele de partid! Se uită şi ei după măzgăleala care flirtează gâdilăcioso-seducător cu retina pe care o poartă în ochii capului din dotare – tre’ să le cer impozit şi pe asta; ia să notez eu acilea, să nu uit…că nu-mi mai văd capul de câtă treabă am pe mine cu alegerile astea şi dirijatul de autocare! - şi acolo se proptesc în ştampilă! Tare şi apăsat, ca să se vadă şi să nu existe dubii asupra trecerii lor prin secţia de votare…Că doar nu rezolvă integrale diferenţiale sau au nevoie de doctorate speciale, ca să o facă!”

No, şi dacă sunt atâtea grupuri de doritori, eu de ce să mă mai strofoc?? De ce să îi încurc de la prestarea unui serviciu preplătit - ca la cartela pre-pay…dai banii apoi vorbeşti/ştampilezi. Hait! Mi-am adus aminte..cică l-au prins pe unul care încerca să îşi fotografieze buletinul, ca să dovedească apoi că el a votat “pentru cine trebuia”. Foarte bine…l-au prins. Dar cum?? Că aici am abstinenţă la neuron…Că doar nu cred că ăla a fost atât de bou să se tragă în chip alături de buletinul ştampilat, în mijlocul secţiei! Şi nici nu cred că a urlat în gura mare “PĂ-SĂ-RI-CAAAA” înainte să apese pe butonul declanşator, sau căă a venit cu ditai trepiedul după el, ca să iasă o fotografie de artă. Eu zic că odioasa faptă (a se pronunţa cu scrâşnire de dinţi, ochi sângerii şi turbaţi, despărţiţi de un “V” mai întunecat ca Tartarul) s-a înfăptuit cu un telefon, în intimitatea cabinei (de vot, nu de toaletă). Păi şi atunci, se pune o întrebare micuţă: CUM A FOST DESCOPERIT??? Că parcă totul trebuia să fie un act intim…
Vreun exemplar dintre membrii comisiei vine de pe Krypton şi are în dotare o frumuseţe de vedere cu raze X? Aveau pe unu ascuns în beci, care trăgea cu ochiul prin crăpăturile strategige ale duşumelei?? Sau aveau ascunsă o cămeruţă de luat filmări prin ungherele tencuielii din plafon?? Sau poate că viitorii votanţi treceau la intrarea în secţie printrun detector de aparatură electronică (pe care trebuiau apoi să o predea unei persoane care se ocua special cu acest gen de recoltat) iar la săracul om i-au descoperit, după actul ştanţării, o antenuţă care i se belenghenea jucăuş la centură…o antenuţă care nu trebuia să fie acolo, pentru că orice urmă de dispozitiv trebuia predat la intrare.
Deci: cum s-a petrecut descoperirea uluitoarei mârşăvii?? Mor de curiozitate să aflu.

P.S.: Cică la nu ştiu ce secţie de votare de pe cuprinsul Românicii noastre scumpe şi dragi din cale-a afară (FOARTE, FOARTE AFARĂ), s-a întrerupt tot procesul electoral din motiv că o ştampilă a fost aruncată accidental în foc!
Mă nene! Voi sunteţi normali cu capul?? Cum poţi să arunci DIN GREŞEALĂ, o ştampilă în foc?? Membrii comisiei îşi aveau lăcaşul la gura şemineului?? Unul a vrut să mai arunce un braţ de lemne în foc, şi…“Ups! Am scăpat ştampila…Că o ţineam în mână ca să nu o fure cineva!”??? Rămăseseră fără material pentru ars, vă lua benga de frig şi un inteligent (pe principiul “Here I come to save the day”???) a observat că instrumentele de însemnat hârtia prin împungere sunt din lemn??”

VA URMA -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu