vineri, 27 martie 2009

Anonimului manelist …


Mult “stimabile” anonim: Văd că încă nu te potoleşti şi încă persişti în mizeria în care te îmbăiezi de obicei....Te-am rugat să ÎMI ADUCI ARGUMENTE în cazul în care greşesc în ceva ce spun. Te-am rugat să vorbeşti la subiect şi să nu te mai legi de nişte chestii pe care nu le cunoşti. Te-am rugat să fi decent, deşi am intuit încă din prima clipă că acest termen este doar o legendă prăfuită şi uitată de timp pentru tine. Însă văd că nu ai capacitatea mintală de a face asta...
Sincer, acun sunt stăpânit de 2 sentimente; fericire enormă pentru că văd că încă îmi urmăreşti blogul cu ardoare (deşi nu pricepi o iotă - mă îndoiesc că ştii şi să citeşti) şi suferi în orgoliul tău de macho hăituit; şi milă faţă de tine...Eşti vrednic de plâns. Nu ai cultură, nu ai principii, nu ai onoare, şi chiar şi ţie îţi este ruşine de tine, din moment ce refuzi cu îndărătnicie să îţi arogi măcar un nume (fie el şi fictiv). Mi-ai arătat că eşti un nimic. Eşti doar un golan crescut de vagabonzi pe terenul plin de gunoaie dintre blocuri, adorator al nenorocirii de “alergat după o minge” care se practică la noi. Înjuri, scuipi seminţe, eşti încrezut....eşti doar un biet fudul, un meltean sadea. Mă dezguşti.
Şi să ştii şi dumneata...nu afirm că sunt expert în ceea ce numeşti tu fotbal. Niciodată nu am afirmat că aş fi expert în ceva, că deţin Adevărul Absolut. Dar ai auzit vreodată în viaţa ta jalnică că o situaţie se judecă obiectiv din exterior? Eu, din exterior, asta văd. Ţi-am dat dreptul la replică şi te-am rugat (nu numai pe tine) să mă contrazici cu argumente! Dar se pare că tu nu reuşeşti să înţelegi conceptul acesta şi, în afară de de a înjura ca un disperat, nu ai învăţat să vorbeşti şi coerent.
Mi-e milă de fata care stă lângă tine, care îţi acordă încrederea ei şi te consideră un om de ispravă...mi-e milă de mama ta pentru că nu ştie ce are la uşă (sau poate ştie, dar îi este şi dânsei milă să te lase aşa neajutorat în mijlocul străzii)....mi-e milă de tine. Nu eşti decât un copilaş speriat care nu ştie ce să mai facă ca să i se permită să dea măcar o limbă la o acadea ce a găsit-o pe jos...
Nu eşti demn să îmi pierd timpul cu tine. Nici măcar nu eşti vrednic să îţi acord atenţia mea. Prin urmare acesta va fi ultimul mesaj care îţi va fi adresat.
Noapte bună, şi...când înveţi măcar primele litere din alfabet (cel românesc, desigur, nu cel golănesc la care eşti deja o somitate în domeniu), îţi doresc o lecturare cât mai plăcută a acestui blog. Îţi dau un sfat...când vei vrea să înveţi cât de cât adevăratele valori, poţi începe cu "Maneaua iubirii". Dar am un sentiment că începutul acesta se va întâmpla peste mult, mult timp...
P.S.: Ca o ultimă favoare pe care ţi-o acord, îţi las dreptul de a comenta. Aşa vor afla şi alţii adevărata ta faţă, iar eu voi şti sigur că te tăvăleşti în chinuri de oftică în timp ce îmi umăreşti scrierile (sau măcar pozele – care voi încerca să fie cât mai multe, doar pentru tine) cu atenţie.
P.P.S.: Văd că hidoşenia ta morală şi mojicia nu au limite, aşa că...măcar până nu înveţi să vorbeşti (nu să behăi ca un berbec în călduri) sau să critici folosind cuvinte decente, toate comentariile licenţioase (la fel ca ale tuturor care nu au discernământ) îţi vor fi şterse. Desigur...dacă chiar nu ai capacitatea de a folosi limba română într-o exprimare mai normală dar vrei totuşi să îţi faci cunoscut punctul de vedere, eşti liber să te foloseşti de engleză, franceză, maghiară, rusă, italiană spaniolă sau chiar japoneză.
Până atunci...nu exişti deloc. Ţi-aş spune să îţi fie ruşine pentru lipsa ta totală de judecată, dar ştiu că mintea îţi este prea îmbibată de murdăriile ce le scoţi pe fanta aia care ţine loc de gură. Ce copilaş eşti...unul neajutorat şi plângăcios. Chiar mi se rupe (sufletul) din cauza ta...Sper să îţi vină vreodată, în viaţa asta mintea la cap, domnule "nu dau în femei dar le înjur ca să îmi arăt virilitatea şi potenţa ". Lecturare plăcută! (deşi ar fi mai nimerit să îţi urez....admirat cât mai plăcut al pozelor)
Pe scurt (m-am cam lungit cu vorba şi e foarte posibil să te pierzi printre atâtea cuvinte): poţi lăsa comentarii, dar le şterg dacă nu sunt cuviincioase. E simplu. Bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu