vineri, 20 iulie 2012

Shubi Dubi

"Se pare că vedeta Antenei 3, Mircea Badea, și controversata Oana Zăvoranu au format cândva un cuplu. Informația vine tocmai de la actualul iubit al Oanei, Răzvan Dumitrescu, care a făcut dezvăluirea în cadrul unei emisiuni de la Antena 2.
Relația lor se pare că ar fi avut loc în urmă cu 12 ani. “Oana s-a iubit cu Mircea Badea! Mi-a spus-o chiar ea!”, a declarat Răzvan Dumitrescu în cadrul emisiunii Agentul VIP a lui Cristi Brancu."

Pfuai de mine...ştire de ştire, pe onoarea mea!! Lovitură de teatru! Lumea în care trăiam a căpătat un nou sens pentru mine...Băi, ai auzit? Acu 12 ani, Badea s-a iubit cu Zăvoranca! 


Woooooooooowwwww...nu-mi vine să cred!!! Mă simt de parcă mi-au aterizat marţienii în fundu' curţii şi m-au blagoslovit cu un aparat de fătat bani!
No, amu vă simteţi (spun aşa pentru că eu ştiu ce cap limpede m-o mai citi, printre atâtea pite dumnezeieşti? De ce să discrimnez săracu' exemplar şi să nu-mi dau silinţa să  mă perpceapă şi el??) în stare să mai auziţi altceva mai bengos?? Acum 150 de ani, Alexandru Ioan Cuza avea cizme cu cataramă!! E, vă aşteptaţi la aşa ceva?? Nu v-a picat chiloţii de uimire??
Iar asta nu e tot!! acum 2000 de ani, Decebalus per Scorillo...băăă!! Linişte în sala cu mese, la naiba!! Păi ce facem aici? Lansăm ştiri bombă, sau le frecăm pân' la explozie?? Fiţi profesionişti, ce dracu??
Deci: Burebista..ce? Era Decebal? Dă-l în ficaţi, şi-aşa e oale şi ulcele! Cine observă diferenţa?? Cum spuneam...şi nu mă mai întrerupeţi că vă fugăr pân' vpă scuipaţi plămânii...acum aproape 200 de ani, Bucifal..poftim?? Ăsta era calul lui Macedon? Lasă aşa...mulţ văd, puţini cunosc! 
Hai pe scurtătură, că nu mai pot: mânca-v-aş pana voastrăă de minunaţi, Burebista ştiţi ce făcea acu' 2000 de ani? Mânca covrigi, bă copii. Na, vă aşteptaţi la aşa ceva?? S-a stins lumina-n sat, marş la căşile voastre! Istoria modernă trebuie rescrisă de la temelie! 

Păi voi vă daţi seama ce înseamnă asta??
"Ce...Ceee....??" - strigă glasuri de copii agitînd un picioruş.


"Asta înseamnă că Nenea Tata lu Ionuţ nici atunci nu-l lăsa pe Ionuţ la colindat!! Iar Ionuţ era un leneş, că şi-a amânat lecţiile până în seara de Ajun!!" 
Cum ştiu asta?? Simplu: dacă marţafoiul ăla era un om în ştirea lu' Dumnezeu iar puradelul lui un copil harnic precum ceilalţi kinderi din reclamă, Burebista nu mai avea de unde să mânânce covrigi. De ce?? Elementar, dragii mei Watsoni...îi dăduseră pe toţi copiilor care au venit la colindat!!

Dar să revenim: Mircea Badea s-a iubit cu Zăvoranca acu 12 ani. Shubi du...i wanna be in you-u-u - cum ar spune broadăru' di pieste Prut. Shubi-dubi-du-baaa....făcea şi el aşa...Deşi zice că ba! Dar chiar şi de-ar fi făcut, ce?? Vă ofticaţi? Păi nu avea voie? El tânăr, fata tânără..."ochii văd, inima cere - peste tot numai plăcere", vorba lu cântecul cu acelaşi nume.
Totul se întâmpla cu o decadă în urmă. Hăă-hăăăăăăăăă...păi acu 12 ani sugeam de la pieptu' mamei!! Mă jucam cu...mâna! prin ţărână şi o pierdeam într-un fir de praf, la cât de mică era!! Acu 12 ani mă plimbam cu diligenţa! Şi când mă-ncuiau părinţii-n casă, mă strecuram pe sub uşă, săream cogeamite gard de la drum şi ietiti minune cum am ieşit eu la stradă...

Ce relevanţă mai are? Şi de ce românii ar trebui să fie interesat pe cine şi când străpungea oricine când rămânea fără cheie??
Păi când eu zic că neamu' ăsta n-are altă treabă pe planetă decât să stea cu dinţii-n băsul altora, mă înşel??

Sunteţi nişte lucruri slabe!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu