duminică, 15 iulie 2012

rEvoluţia

Nu am fost în vacanţă. De fapt, nu am fost nicăieri.
Dar m-am oprit din scris. Habar nu am când mă voi reapuca...probabil, când voi mai avea inspiraţie. Deocamdată, m-am retras. Unde? Nu ştiu. Dar am plecat departe de tot. M-am închistat, m-am izolat în lumea mea, ca omida ce se înconjoară în coconul de mătase. 
Nu mai am prieteni, nu mai am duşmani, nu iubesc şi nu urărsc. Doar plutesc unde între Rai şi Iad, la confluenţa unor planuri de idei şi gânduri - fără însă a fi atins de acestea. Le simt enrgia, le văd înlănţuindu-se în fire subţiri şi luminoase, dar nu mă amestec între ele. Nu mai sunt parte dintr-un întreg, sunt doar eu.. O sumă de molecule aflate în stază, navigînd pe oceanul propriei minţi. Nu mai simt stimulii exteriori, prin urmare, nu mai reacţionez la ei.  Îmi parvin doar ca nişte ecouri slabe, prea îndepărtate şi prea rare pentru a mă mai putea afecta. 
Nu mă mai interesează exteriorul...acum eu sunt cel mai important. Doar eu, nimeni altcineva. 

Somebody That I Used To Know - Gotye
   
 Asculta  mai multe  audio   ambientala


Uneori simt cum mă scufund în întuneric, cum îl împung aşa cum bompresul unei corăbii sfâşie văzduhul în faţa sa apoi îl lasă lasă mereu în urmă, plin de vuiet şi spumă fierbîndă. Nu îmi este frică de el şi nici măcar de eternitatea lui. Îl simt rece şi fluid cum se scurge prin mine, mă înfior, dar nu mă pot concentra asupra lui. Cugetul îmi aleargă sălbatic, înaintînd mereu spre libertate Sau spre nimicnicie. Nu ştiu...singura mea realitate este visul. Sunt ca o enzimă avidă de un substrat pe care să se fixeze şi negăsindu-l, caută mereu. 

Alteori mă aprind de o bucurie ireală. Fiinţa îmi vibrează neastâmpărat.
Nu ştiu de unde vine şi unde se va duce.  Dar mă deschid spre ea şi o las să mă inunde, asemenea nisipului acoperit de valurile umflate ale Nilului când Sothis apare pe cer. Se bălăceşte amuzată în undele reci ale râului, cu ochii râzînd şi chicot cristalin, vestind naşterea unei noi lumi, înflorirea unui deşert. Sau doar transformarea lui. 
Când Sothis străluceşte pe cer, nisipul rodeşte. 

Visez pentru că realitatea este fadă. Nu se mai întâmplă nimic intereseant.
Băzeul apune. Aşa şi? Ce să comentez în mai mult de câteva fraze?
Nu prea dau 2 bani pe acţiunea de a vota, dar la nenea ăsta abia aştept să-i pălesc o ştampilă-n bot. Nimeni nu rămâne virgin, mai devreme sau mai târziu viaţa ne-o trage la toţi. "Ia de la Băsescu"; lasă, lasă...scoate-ţi băsul la înaintare şi IA DE LA MINE!! Rustic, frate, fără lubrifiant...vreau s-o simţi până-n ficaţi! Odată, demult,  am avut încredere în tine şi ţi-ai bătut joc. Apoi, părerea mea nu a mai contat. Ei, ghici ce? Roata e rotundă şi-acum stau deasupra.  Deocamdată-s la preludiu...m-auzi cum îmi trosnesc degetele? Sunt o parte a rEvoluţiei. 


Mai sunt 14 zile. Tic-tac-tic-tac...Muahahahahahahaaaaaaaaaaaa!!!!!!! 

Bacul a fost un dezastru. Cel mai slab din istorie, cu o promovabilitate de 44,26%.
Băi, sunteţi nebuni la cap?? Realitatea a demonstrat că diploma valorează fix cât un căcat în ploaie la noi în ţară. Nu trebuie să ai master ca să ţepuieşţi proştii şi să te umpli de bani. Doar relaţii. Nu trebuie să fii Marie Curie ca să-ţi undui organismul ca o felină în călduri, pentru a bălăngăni nişte poşetuţe sclipicioase pe mânulă  sau a-ţi lua ţoale de la Coven Gadăn. E o chestie de supravieţuire.
Eu, dacă aş da timpul înapoi, mi-aş băga toate picioare în şcoală. "Învaţă, mămică, că dacă ai carte, ai parte"...da, da, da...începînd din care viaţă?? Prin urmare, cum ies de sub tutela părinţilor aş pleca de chiaun în lume, oriunde aş vedea cu ochii. Mi se rupe de hârtii şi certificate, de note şi diplome. 
Dar 12 clase, dă-le-n mă-sa!


Cât de imbecil să fii să nu reuşeşti să scoţi 3 vorbe pe gură despre o poezie?? Sau după 12 ani de învăţătură, să nu ai habar când şi unde se foloseşte cratima - asta dacă ai auzit vreodată de ea! 
Mă uit la generaţia tânără...facebook de la 12 ani, gugălire pentru orice nimic, twittereală en-gross. 
Le sare capul de figuri dar nu-s în stare să lege 2 vorbe! Dăunăzi, cineva mă întreba ce înseamnă "elementar"...tu copile, eşti idiot?? Deschide dracului o carte şi beleşte ochii în ea, cum să nu ştii la 16 ani ce înseamnă un cuvânt amărât? Altcineva  de 14 ani jumate se întreba pe net, tot într-un oftat afectat - sărăcuţa -  de ce boii de băieţi vor să facă doar sex cu ea, nu şi dragoste.  DoolseFetita...Făptură gingaşă ce eşti tu, dar Capacitatea ai luat-o? Sau te-a încurcat complementul dintre paranteze?? Pune burta pe carte, că-ţi garantez eu că nu te-ngraşi!

No, şi rataţii ăştia ajung a doişpea...superbeton! 

"Cobori în jos, Luceafăr blând, 
Cobori de pe o rază."
"În poezie este povestită dragostea lui Eminescu pentru Veronica Micle, care l-a trădat, fiind o femeie parşivă, de aceea Luceafărul s-a supărat pe Cătălina şi a blestemat-o."
"Eminescu vorbea cu codrul despre iubitele lui."

"Eminescu a fost un luceafăr care luminează şi acum noaptea când nu e lună plină."
"Eminescu iubea codrul, fetele blonde şi luceferii"
"Fata de împărat avea un iubit pe care îl ascundea în spatele oglinzii, în dulap, şi el ieşea numai noaptea."

"Luceafărul s-a dus să se întâlnească cu Dumnezeu şi a trecut în zbor prin mai multe ceruri."
"Luceafărul ura oamenii din cauza femeilor din codru care iubeau pe alţii."
"Poetul nu a murit de moarte bună. El a avut remuşcări că mulţi oameni s-au sinucis când i-au citit poeziile."
"Mă scuzaţi că nu ştiu să scriu despre Eminescu, dar am fost bolnavă şi am şi scutire."

Iuhuuuuuuuuuuu...ţara este pe mâine bune! Generaţia tânără vine puternic din urmă!
Mai bine mor în lumea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu