duminică, 23 ianuarie 2011

Whiskey lullaby

Plictiseală crâncenă.
Aceleaşi tâmpenii idioate. Am nevoie de ceva care să mă revigoreze, panarama naţională nu mai face faţă.



Pensionarii cică se adună mâine, ca să protesteze. Am citit titlul acestei ştiri de senzaţie şi am trecut mai departe. "Să prostesteze! Oricum nu-i bagă nimeni în seamă!". Noi ne facem că protestăm, voi vă faceţi că ne ascultaţi. Mişto, frate!
M-am săturat să tot povestesc despre mesele populare care au plecat de acasă să-l ştampileze pe Matelot...dacă, Doamne fereşte, murea de foame sărăcuţul, fiind şomer. Da frate, proşti ca masa! No, acuma..."Ia de la Băsescu! Ia de la Băsescu cu amândouă mâinile! Deschide guriţa...că vine tranşa de la F.M.I.!"

"Procesul recalculării pensiilor militarilor poate continua cu o altă hotărâre de guvern întrucât a fost suspendată de instanţa supremă doar aplicarea actualului normativ privind recalcularea acestor pensii, a declarat, duminică, la Iaşi Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea."*
Mare sculă! Treînd peste faptul că guvernul nu respecă hotătârea Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie...Nu pricep de ce se bagă şi duduia Udrea în căcatul cu pensiile militarilor. Eu ştiu că se visează buricul principesii şi capu la tot guvernul, dar nu am înţeles cine este ea, mai concret. Sau...băi, sunt prost! Tanti are fantasme de supozitor, iar eu, ca un dobitoc ce mă aflu, iau în râs dorinţile-i cele mai fierbinţi! Of, ruşine să-mi fie! Mi-aş da 2 palme şi m-aş trimite la colţ, dacă nu aş fi aşa de ocupat. (lasă, că mai sunt ocazii pentru asta)
Totuşi, cine dracu este Udrea? Vas ales al virilităţii băsesciene - trompeta prezidenţială, adică. Ştiu. Găina lu' Cocoş. Şi asta ştiu, dar nu se pliază deloc pe subiectul în cauză. În tinereţe, a făcut şoseaua...adică a i-a vopsit asfaltul, nu mă-nţelegeţi greşit. Aşa, şi? Acum cică ne-arată frunza ca să mai învârtoşăm turismul mioritic, sau face proiecte frumoase ca să se dezvolte regional (nu ştiu pe unde ar vrea să mai facă asta, pentru că pare expandată la maxim. Dar, HEY!! Haideţi să gândim pozitiv...întotdeauna este loc de mai bine) Aşa, ŞI??? Ce treabă are ea să dea comunicate de mare interes pentru popor, în legătură cu recalcularea unor pensii?? În calitate de ce spune asta? E ca şi cum aş veni eu să îi zic "Băi duduie, părerea mea este că mâine ar trebui să porţi chiloţi în carouri (dacă mâine era joi, era logic să recomand ceva care să satisfacă cerinţele flăcăricii violet; aşa, mă bazez doar pe instinct)". Cine sunt eu, să fac asta? Hair-dresserul ei personal? Costumar de circ?

"Patru trenuri de călători care fac legatura între Bucureşti Obor, Feteşti şi Călăraşi au fost anulate din cauza ninsorii şi a viscolului. [...]Zăpada a închis mai multe drumuri naţionale şi judeţene"**. Am înţeles că tot din cauza vremii nefavorabile, prin Buzău s-au închis vreo 12 şcoli.
Nimic neobişnuit. Iarna la români, ce să-i faci? Ninsoarea ne-a luat pe nepregătite, ca de obicei. La jumătatea lui ianuarie, cine dracu' se gândea că va ninge? Doar acum câteva zile făceai plajă, cocoţat pe bloc! Cine se gândea că va ninge? E clar că nu noi!

România. Ce să-i mai faci? Un picior de plai cangrenat şi plin de viermi. Tragi apa şi pleci...nu mai e mult până departe. Sau te închizi în lumea ta, pentru că ţara asta te vrea bolnav cu creierii. Beţiv, drogat sau doar nebun, totul este în regulă atâta timp cât eşti dus de acasă. "Mama-i dusă-n sat cu doru, azi e singur puişorul". AOLEU!!! CINE-I DORU???
Da, ţara asta te vrea cretin. (Să fie asta explicaţia pentru care naţia geme de tembeli? Oricum, neamul ăsta este unul de slugi, lingăi şi pupincurişti, deci de ce am ieşi din cuvântul PATRIEI? Dorinţa ei e lege pentru noi) Sau mort...că aşa nu rişti să devii un asistat social şi să trăieşti pe spinarea Statului.
Sometimes, I really wish to go down with the sun.
Dar este zadarnic. N-are rost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu