luni, 17 ianuarie 2011

Time to say Dubai

http://www.radiozu.ro/farse/farsa-uniforma-179

Urlă snobismu-n noi, şi cu el urlăm şi noi!!!!

D-aia n-are ursul coadă...
Şi ne mai mirăm că nu ne-au lăsat ăia în Spaţiul Şienghien (cum pronunţă traianul neamului)??? Hai măi....ce basca mă-sii? La ce ne trebuie circulaţie la Ieuropa, când lumea se plimbă în DU-BAI, unde se duce în vacanţe foarte scumpe în DU-BAI, ca să-şi cumpere haine de mii de dolari din DU-BAI. Deci, cum să nu să nu rămână şi organismu' lor cu o amintire frumoasă din DU-BAI unde s-au cazat în hotele extrem de foarte scumpe din DU-BAI???

Cel mai mult mi-au plăcut 3 faze la duduie:
1. "eu sunt o doamnă", după ce...ăăă...zânula! aia parvenită a abordat subiectele în cel mai mahalagesc mod cu putinţă. (deci şi dacă mă chinuiam, mie nu îmi ieşea atât de bine). "Of, la naiba! Eu sunt o doamnă!!" (pariu că şi-a dat ochii peste cap, până i-au ajuns la nivelul cefei? Cu atâta talent într-însa, nici nu se putea altceva!)
2. Şi încă o discrepanţă logică: tanti asta afirma cu tărie că s-a depăşit etapa comunistă, că apun nu se mai pune accentul pe haină, ci pe ce are copilul în cap. Dar atunci de ce se isteriza atât de vârtos când din cauza uniformei, odrasla nu se va mai putea lăuda cu hăinuţele (de mii de dolari, de la DU-BAI) care o reprezintă, de altfel? Dacă fi-sa nu mai umbla înţolită cu textilă de mii de dolari (achiziţionată de la un magazin de fitzoşenii din DU-BAIII sau de pe BROADUEAI altoit cu COUVĂN GADEN - habar n-am ce-i ăla, da să-mi trag, sună beton!), nu mai era deşteaptă, sau cum? În maieie cu sclipici de la D&G, sac de rafie, cearşaf îngălbenit (de vreme)sau pur şi simplu în curul gol şi cu o frunză agăţată sistematic în faţă, inteligenţa se evapora sau nu din căpşor? Măi, să fie ea de deşteptăciune! Vine şi pleacă de la un adrisant la celălalt, după cum e atrasă de stelulele de pe bikineii în care sunt înveşmântaţi neuronii!
3. De ce se aşteaptă asta ca progenitura să-i fie educată de către şcoală? Ea e retardată, ce are de nu poate? Dacă tot s-a crăcit din dorinţa de a turna un plod, are ungere la scurgere dacă îşi asumă şi chestiunea cu educaţia? Deşi...prin cumpărarea unui I-phone 4 şi a unor mici amintiri de mii de dolari (de la DU-BAIIII)...cred că s-a achitat onorabil de treabă. Odorul cred că a învăţat fix ce trebuie să facă în viaţă, ca să ajungă O DOAMNĂ.

Mda...Nu mai scriu altceva. Nu are rost.

P.S.: Din câte observ, la Dubai e o densitate extraordinar de mare de manelişti şi cretini (milimetrul pătrat şi mia de cocalari, milimetrul pătrat şi mia de cocalari). O fi frumos oraşul (nu comentez pentru că nu m-a interesat despre subiect), dar şi de-aş avea miliarde de ieuro puse în rastel, de-aş fi ca FMI-ul, să dau bani la toţi râioşii rupţi în cur (recte noi), nu aş călca pe acolo nici bătut cu ranga.
Am zis!

6 comentarii:

  1. Esti fenomenal!!Time to say "DU-BAI" :))
    Mda..Imi place ce idei ai..Imi place ce iti trece prin minte si de asta:RESPECT!
    Bravo!Esti tare!Tine'o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. s-a intors fiul risipitor din gaura neagra a inspiratiei cu pH-ul scazut si cu durere in basca.lupta pe baricade te sustin

    RăspundețiȘtergere
  3. Ya, ya...Elv(w)is has entered the building.
    APLAUZE!!

    RăspundețiȘtergere