luni, 18 iulie 2011

În slujba Patriei Mumă

Sâmbătă s-au furat focoasele...Drept urmare, s-a declanşat o anchetă (normal). Toată suflarea, râul, ramul, cu toţii se dau de ceasul morţii să găsească vinovatul.
Eu - mă ştiţi - Creuzet al Spiritului Cetăţenesc că mă aflu p-acilea, nici una, nici două, vreau să ajut autorităţili avizate, aşa că mă lansez într-un brainstorming pentru naţiune şi vin cu câteva teorii novatoare, demne de Şerlocul care sunt pe alocuri.

Mai întâi de toate, ţin să precizez că s-au furat focoase nucleare. Nu bombe sexy, FOCOASE NUCLEARE! Tu-ţi dai seama cu poa' să arate astea?? Tre' să fie apetisante cu spume, dalbe şi suave ca o garofiţă în buchet de gerbera. Când focoasa apare, soarele răsare! Iarba se opreşte din crescut, vrabia se opreşte-n văzduh, ploaia nu mai plouă. Pfuai de mine şi de mine...la soare te mai poţi uita, dar la dânsa, ba.
No...Iniţial am gândit că hoţul trebuie să fie mână-mână cu bodigarji de le păzeau, că doar nu venea Ulea Spătaru să caşte ochii prin tren şi crea o diversiune de câteva secunde, cât îi trebuia să legugească splendorile şi să fugă cu ele-n buzunar. "Uite o zână! Unde, unde??" Pac, 10 focoase..."Ee...m-am înşelat! Tiii...da' uitete tu ce bunăciuneîn chiloţi se unduie colo-n câmp! Unde, unde??" Pac, 30 de focoase ...
Dar nu, n-are cum, dom'le, să bănuim ditai oamenii legii că au făcut aşa ceva! Cu să se-nhăiteze imaculaţii porunghei cu ulii infractori. Deci nu pot să cred aşa ceva...mintea asta a mea e cam sărită de pe ax, dacă emană asemenea supoziţii.
Acestea fiind zise, mai rămân câteva posibilităţi.
Mai ştii că n-au plecat singure?? La mare, la soare, focoasele sunt goale...d-astea. Adică la ce ţară dereglată avem, de ce n-ar fi şi ele niţel curve?? Vorba'ceea...dacă au ce cu, au cu ce! Or fi în perioada de călduri, când ochii văd şi inima cere...dragostea nu trebuie şi ea satisfăcută??

Băi, dar eu mereu m-am întrebat cum or arăta focoasele astea...Or fi blonde, or fi roşcate...poate brunete?? Ioi, mama! Yummy!! Nu de alta, dar o brunetă-două poate am furat chiar eu în somn...omu' nu ştie ce face când doarme! Şi dacă am primit vreo informaţie din aia subliminală, mai ştii cum mi-o fi reacţionat subconştientul?? Se ştie că pentru mine Nemesis este o brunetă cu privire de foc întunecat...adică când văd o mirifică d-asta care să-mi meargă la suflet, mă frăgezesc instant! Plastilină, frate...mă frămânţi între degete şi joci popice cu creierii mei! Sunt pastă de dinţi, baltă de terci, ce mai?? Mă scurg pe podea în film subţire, mă înmo...AOLEU, CE-AM ZIS??!! Nu, nu e adevărat! SUNT PROST!! Când văd o brunetă EU MĂ ÎNTĂRESC!! Mă păleşte o vigoare d-aia strong, de crapă cămaşa pe mine ca pe Hulk! Mă transform în Gigi Steel, să-mi bag! Sparg pietre în mâini, îndoi bara de oţel pe cap, nu alta!!


No, şi cu asemenea reacţii adverse, mai ştii de ce sunt în stare în timpul somnului? Ziua sunt lucid, sunt conştient, uneori raţional, dar noaptea....uhuhuuuuuuuu...mi-e frică să mă gândesc ce fiară devin!

Faza e că şi teoria asta are ceva lipsuri, pentru că eu nu obişnuiesc să-mi iau turmă de mioare, mi-ajunge una; una şi bună...poate două, ca să le mai iau prin rotaţie şi să nu mă plictisesc; hai 3, cu indulgenţă maximă, da' deja e prea mult, gusturile mele sunt destul de restrânse.
Deci, 3 le rezolvam, cumva; dar restul?? Auzi, astea erau virgine?? Că poate le-o fi răpit vreun adept la musulmănie, d-ăla de i se promite harem pe Lumea Cealaltă. S-o fi plictisit, omu', să aştepte până crapă, şi cum în ziua de azi nu mai ai nici o siguranţă, ce şi-a zis săracul?? "Păi ştiu eu în ce toane o fi Barosanul când ajung eu p-acolo?? Dacă i se termină stocul de fecioare?? Dacă nu-i place de faţa mea şi mă lasă pe uscat?? Nu mai bine mă asigur d-acu', ca să ştiu o treabă?? Vorba cântecului: Cu ce m-am ales în viaţă? Ce-am băut, ce-am mâncat şi cu ce am strâns în braţe. Păi asta fac şi eu! Mă întrebuinţez să strâng în braţe, la naiba, ptiu, Allah iartă-mă!"

Şi cam gata...mi-am epuizat teoriile.
Am încredere că voi fi, şi eu, de ajutor cuiva.

UPDATE:
După 2 zile de căutări, focoasele au fost găsite. Nu în Bamboo, cum probabil vă aşteptaţi şi nici măcar pe Vaporul Iubirii, depozitarul jumătăţilor descompletate. Nu, ele s-au descoperit în comuna ilfoveană Chitila (cred că le răpise vreun peşte, că altă explicaţie n-am!).
Dar cum s-o fi efectuat descoperirea?? Mege ţăranu la câmp şi vede-n colb slendoarea parfumată?? Apoi alta şi alta...Ce să vezi, tot transportul!
Serios, chiar sunt curios cum or fi ajuns alea tocmai la Bucureşti! Adică nu erau filtre şi răsfiltre prin toată ţara?? Cum s-a trecut de ele?? Şi apoi, cum de s-au dus experţii fix în Chitila??
Ufff...deja-s prea curioas, iar curioşii mor repede - SE ŞTIE!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu