marți, 24 ianuarie 2023

Pastila de râs

Nu ştiu alţii ce fac, dar eu abia mi-am despodobit bradul. Adică, abia am ieşit din sărbătorile de iarnă, abia am intrat în noul an. Deci, se cuvine să strig cât mă ţin plămânii:

LA MULŢI ANI, DRAGILOR! LA MULŢI ANI, 2023!!! Şi, mai presus de toate, LA MULŢI ANI, ROMÂNI! Să vă fie casa casă, să vă fie masa masă! Şi mintea plină de mindfulness - un concept care nu ştiu exact la ce se referă, dar este în tendinţe şi toată lumea şi-l doreşte.  Aşa că, să fie porţie dublă de fulness din ăsta, să ajungă la toată lumea! Porţie triplă, chiar, că doar nu dau de la mine! Şi din nou, LA MULŢI ANI, de 164 de ori!!!!! 

... pentru că azi şi numai azi sărbătorim Unirea Principatelor Române. Adică cea înfăptuită de Alexandru Ioan Cuza, la 1859 - când, pe 24 ianuarie, sus-numitul este ales domnitor al Ţării Româneşti, după ce pe 5 ianuarie fusese deja ales domnitor al Moldovei. 
Noi suntem români, noi suntem români, noi suntem aici, pe veci, stăpâni! Perfect!  

Fiind prima postare din acest an, vreau să mă delimitez de orice fel de probleme şi să ne relaxăm oleacă. Să vorbim despre bine şi frumos, despre bucuria de a trăi şi despre micile plăceri care ne fac viaţa mai frumoasă. Nu de alta, dar acum câteva zile, vuia tot internetul din cauza unui articol care spunea că românii râd din ce în ce mai puţin şi mai rar. Ceea ce este trist, pentru că nu cade în sarcina nimănui să ne facă viaţa mai frumoasă. Credem că dacă am fi altcineva, dacă am avea altceva, am fi fericiţi; şi poate aşa ar fi, pentru un timp...apoi se instalează obişnuinţa şi revenim la starea de angoasă. Putem să angajăm fel de fel de măscărici şi clovni care să facă cele mai amuzante giumbuşlucuri, dar degeaba! Dacă suntem cu gândul la cine ştie ce probleme, nu reuşim să ne destindem.
Uite, de exemplu: tocmai am căutat pe internet sondajul cu "romanii rad putin" (fără diacritice). Iar Chrome îmi dă trei pagini cu ştiri despre Putin. Schimb sintagma de căutare şi scriu "românii râd rar" (cu diacritice, ca să fiu sigur că găsesc ce doresc); în câteva secunde, primesc ştiri despre îmbulzeala de la Registrul Auto Român. Caut "sondaj românii râd rar" şi primesc articole despre sondajele partidelor politice. Pffff...să-mi trag pălmi! Unde dai şi unde crapă?! S-a defectat internetul!
Deşi, dacă stau strâmb şi gândesc drept, Google ne oferă ceea ce căutăm mai des: ştiri despre război, politică şi taxe. Asta vrem, asta primim. 

Însă, astăzi schimbăm foaia şi ne distrăm! Sper.
Mi-am propus lucrul acesta încă din primele zile ale lunii, dar nu am găsit nimic special, care să binedispună pur şi simplu. Aşa că nu mai scriu nimic, ci doar voi încărca diverse clipuri pe care le-am găsit prin meandrele lumii virtuale. Sper să nu am vreo reclamaţie - mai ales că nu-s cu drepturi de autor şi nu mi le asum. Cum le-am primit, aşa le dau mai departe...deşi a trebuit să le descarc de pe platformele de origine, ca să le pot încărca aici. Ce să facem, dacă nu avem toţi conturi de Tik Tok, Instagram, Twitter şi chiar Facebook?

Fără alte comentarii, să vină Cascadorii Râsului:

1. Dacă dirijorul de avioane ar face trendul "Dansul Wednesday Adams" de pe Tik Tok:


  
2. Asta înseamnă să fii actor înnăscut!



 3. Hocus - Pocus - (ne)Preparatus!!!!



   4. Când ţii cu echipa greşită...



 5. Cugetare



Apropo de muzică:
Un pahar să ridicăm, un cântecel să fredonăm şi-o urare să urăm: să fie un an minunat şi să ne ţâţâie inima măcar după o clipă de frumos în fiecare zi! C-apoi...scumpiri, boli, războaie, nemulţumiri, revoluţii şi neajunsuri vor fi întotdeauna. Iar cine aleargă după "mai binele" din viitor, nu vede "binele" din prezent. 
Aşa că, să fie dans şi voie bună! "Nu e panică, man"!...vorba unei reclame. :)



 [Elena Gheorghe - Yarnana, yarnane]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu