luni, 20 februarie 2012

Update

În urma apelului disperat din sfânta zi de ieri, am primit o tonă de oferte...degeaba! Se pare că Prinţesa Leia a ieşit de pe stoc. Ce să mai zic? Stă ghinionul pe mine ca rapănul pe porc! Nu am ce face decât să aştept, poate mai aduce pe undeva...
Mi s-a promis, în schimb, un R2D2


...ceea ce nu-i de colea! Optimist prin excelenţă şi mustind de gândire pozitivă - cum mă ştiţi, mă concentrez pe partea bună a acestei situaţii delicate: nu-i chiar ceea ce mi-am dorit, dar măcar este cilindric. :D

P.S.: Oare ce m-aş fi făcut dacă primeam una bucată C-3PO?


Nici nu vreau să mă gândesc...

Notă de subsol: Dacă nu pricepeţi, nu întrebaţi. Folosiţi-vă imaginaţia...nu-mi place să explic nuanţele exprimării, mi se pare cam aiurea.
Deci nu ştiu, zău, ori sunt eu prea complicat pentru lumea înconjurătoare, ori tre' să merg la un control de cap, că cam dă rateuri!

2 comentarii:

  1. E ca-n bancul ala: stareta la manastire: astazi mancam castraveti!

    Maicile: Ieeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii!
    Stareta: Taiati felii.
    Maicile: Huaaaaaaaaaaaa! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau ca în acela în care măicuţele se plmbau pe bicicletă chicotind nevoie mare, motiv pentru care apare Stareţa şi le ameninţă că le pune şeile dacă nu fac linişte. :(

      Ștergere