joi, 11 august 2011

Schimbare dezlănţuită

Amintirile mă chinuiesc, amintirile mă răscolesc; nu mai rezist...GREŞIT!
Sufletul mă chinuie, sufletul mă răscole. Şi după cum se vede, (încă) rezist.

Sunt un suflet chinuit...conform feedback-ului recent; asta e nouă. Ştiam că mă scald în oceanul decrepitudinilor, că sunt un pesimist de marcă, antisocial din născare, intolerant prin vocaţie şi misogin prin transformare. Acum cred că a venit concluzia: îmi aduni toate calităţile rele, bagi sub radical, scoţi integrală de volum şi-ţi dă...2 rândunici: 2 mari şi 2 mici. Iar eu sunt un nefericit al sorţii, care-şi caută angoasele cu lanterna. Uf...sunt atât de ocupat cu nimicnicii, atât de plin de influenţe negative, că nici măcar nu mai observ paradisul prin care se întâmplă să fiinţez...băi, sunt un nenorocit, ce mai! Răule ce sunt de rău ce sunt! Îmi vine să mă mă bat cu rigla peste unghii, ca să-mi mai vină şi mie mintea la cap!!

Phoenix - Hăituit

Asculta mai multe audio diverse

Da, dom'le. Sunt am un spirit torturat. Îmi pare rău că aleg să casc ochii prin mediul înconjurător si să mă îngrozesc de atâta jeg şi imbecilitate. Regret că nu accept bătaia de joc şi flegmele altora, că urăsc să fiu călcat în picioare şi nu mă străbate naţionalismul când privesc haznaua asta de naţie, care nici nu s-ar fi apărut pe planetă dacă nu exista un Dumnezeu atât de cinic.
Nu ştiu cum fac sau ce predispoziţii mi-au fost fixate în codul genetic, că mereu dau în gropile existenţei! Cum o dau, cum o întorc, e imposibil să nu găsesc cel puţin un retardat pe oră, care să-mi strice ziua. De la o vreme chiar mă iau de gânduri...ori am vreun talent nedescoperit, ori...cin' s-aseamănă s-adună. Aşa ce mă-nervează, de-mi vine să o iau hăuling prin pustietate, ca un apucat de streche!

But i'll be a good boy, promit să mă schimb; intru la garderoba şi mă îmbrac cu noul eu: mai curat, mai proaspăt, mai uscat. Floricele pe câmpii, hai să le-adunăm copii, we all sing in a yellow submarine, yellow submarine, fruze-n buze, smoc de flori la subţiori.
Aşa e bine??

Uite...tocmai citeam o ştire despre o fată din Târgu Jiu, care s-a internat la spital cu o amigdalită banală. Înţeleg logica...uneori se-ntâmplă să te mai lovească boala. Sunt fierbinte, te fac să transpiri, gemi, intru-n tine...SUNT EU, BOALA! D-aia suntem organici, să ne mai defectăm! Rugineşte el, fierul, d-apoi noi, care suntem mai plăpânzi ca frunza...
Fata din poveste s-a înbolnăvit. Şi ce face mititica? Se duce la spital...crucea roşie, mededici performanţi, alea-alea. Numai că, săraca fată, după 2 zile de tratament trece în lumea drepţilor...poate i-o fi obosit coloana să tot stea numai în poziţii curbate, şi a zis să se relaxeze...definitiv.
Anyway, iar sunt rău.
În trecut m-aş fi inflamat. Aş fi făcut ca toate ielele, mă agitam ca un peşte pe uscat. Gâfâiam. Mi se umfla vena cavă de indignare. Păi cum să nu moară, dacă a fost proastă?? Dacă o ducea capul, presta şi ea prin reviste colorate sau în văzul lumii, apoi avea bani să se trateze la un spital de oameni, nu la o vasiliadă desprinsă din preistorie.
Da uite, acu'...libertinaj, tăticule! Noul Eu gândeşte pozitiv: se putea şi mai rău! Dacă mureau 2 tinere, poate chiar 3?? Ce mai făceam? Aşa...las' că mai are balta peşte..Chiar să ne agităm pentru o tânără de 17 ani care nu a avut credinţă c-o apără Dzeu de boli, nici nu are sens; ce, era singura de pe planetă, sau cum?? Şi chiar de-ar fi fost aşa...lumea moare. Din pământ venim, în pământ de ducem. Ashes to ashes, dust to dust. Ce atâta tragedie?? De ce să dau vina pe colţişorul nostru de Rai impotent, când a muri este firesc?? Sunt înconjurat de oameni minunaţi, trăiesc într-o ţară splendidă...nu e utopie, dar se poate şi mai rău. De exemplu ca în...shit, că nu-mi vine în minte nimic...dar se poate şi mai rău. La naiba, până şi Iadul are fundul lui, nu?? Să bem şi să ne veselim, încă nu sunem acolo. Da, se poate şi mai rău...că la dfracu! D-aia există viitor!

Noroc că suntem credincioşi. Stă credinţa pe noi ca râia pe capră, suntem monumente mondiale în domeniu. Best of the best of the best. Dacă planeta ar fi un căcat, noi am fi moţul lui de frişcă. Păi cum altfel?? Suntem credincioşi, tăticule, că cică fix pe locul acesta plivea Maica Domnului, acu 2000 de ani. Grădina carpatică era de fapt Grădina Sfântă...acu florile s-au cam dus, dar au rămas buruieniile. Hey, să gângdim pozitiv! Nu este tot grădină??
Uite d-aia suntem un neam evlavios prin tradiţie...o oază de adevăroşenie ortodoxă într-o mlaştină de diverse păgânării.
Nu mă credeţi, nu?? Normal, nici măcar eu nu credeam cât de buni suntem...până am primit dovada video - sper numa să nu fie vreo fabricaţie mogulărească, cu pixelu albastru:

Get Adobe Flash player

"Doamne, pupa-ţi-aş tălpili tăle, ce-o fi asta?? Am venit să ne rugăm..."
Credinţă, frate! Dezlănţuială la sacralitate! Unde pe planetă mai vezi omor la moaşte?? BĂĂĂĂĂ!! Păi Domnu' Iisus a suferit pă Golgota-n cuie, ce înseamnă o mică cotonogeală între credincioşi?? Nu poţi respira?? Păi Domnu' Iisus pe cruce...ia ţine-ţi respiraţia! Nu poţi?? Păi vezi dacă te ispiteşte Diavolu'? De vei avea credinţă cât un bob de muştar, muţi munţii! Aşa scrie la Carte! Cum să nu-ţi poţi ţine respiraţia?? Aleşii sunt supuşi nevoinţelor, aşa să ştiţi!
"...la Domnul, să cereeeeemmmmmm"...Păi dacă a venit mortu', nu trebuie pupat şi frecat cu chiloţi, ca să ne meargă bine?

Aşa ar fi gândit în trecut.
Acum îmi pare i'm sorry, sunt mai luminat. Mai optimist. Face-ţi loc, că mă-ndes şi eu, intru ca supozitoru-n...mulţime!!! Vreau ajutor providenţial, vreau să fiu Omul lu' Dumnezeu, nu Omu lu' Satana! Vreau să scot dinţi, să rup ficaţi, să calc pă cap orice obstacol care mi se iveşte în cale, ca să pup morţi şi să-mi dovedesc puterea brandului de evlavioşenie! Vreau să mă frec de racle mai abitir ca de iubită, vreau să-mi las mucozităţile pe veştimentele preoţilor, să aibă şi Dumnezeu dovada că am trecut p-acolo - în caz că se uita la reclame şi nu a fost cu ochii pe mine! Vreau să mă-nfrupt şi eu din Vasul Ales al Pioşeniei! Vreau să mă curăţesc la suflet, să îl mai mai alb decât dacă l-aş spăla cu Tide.

PĂZEA, CA VINE IO!
Credinţa ne-a unit...sauve qui peut!

2 comentarii:

  1. :)) Asta e atitudinea! Vezi ca te indrepti pe drumul cel bun si esti si mai amuzant decat de obicei :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...am devenit un adevărat adept al lui Johnnie Walker.

    RăspundețiȘtergere