sâmbătă, 21 mai 2011

Mesagerie aniversară

La început a fost e-mailul; şi e-mailul era cu felicitarea, iar felicitarea era pe e-mail. Am continuat pe sms, iar acum recidivez pe blog. Tipic mie, ce să zic?

Iniţial mă gândeam să-ţi dau o simplă dedicaţie la începutul unui articol, pentru că nu stau foarte bine la partea orală...dar să vorbesc despre Băsescu după ce te-am urat pe tine este ca şi cum ar veni un dobitoc (eu) şi ar depune o baligă (ăăăă...Sfârşitul Lumii, desigur) pe un câmp de flori (tu).
Deci nu, aşa ceva nu se face...prin urmare postarea asta va fi doar a ta. Doar pentru tine.

Ţi-aş fi dorit "La mulţi ani" în germană, dar cunoştinţele mele de limbă şi stil în domeniu se rezumă doar la "Gututentag" şi alte câteva urări de bine din aria semantică înrudită. Ori asta nu se prea potriveşte cu ocazia de faţă, deci...pas. Nu simt nevoia apariţiei unui nou Fritz pe planetă şi plus de asta, cred că ţi-au ieşit creierii pe urechi de la atâta neamţă, că doar din septembrie numai asta auzi.
De fapt...nici nu te mai perii cu urări, pentru că: 1. ţi se urcă la cap, şi 2. mi-au plecat circumvoluţiunile în vacanţă şi encefalul mi s-a transformat în patinoar pentru muşte, în extrasezon.

Trecînd peste dorinţele indecente de genul "să-ntorci banii cu lopata" (care îmi repugnă total, de altfel), vreau doar să îţi mulţumesc foarte deosebit pentru anii în care m-ai suportat. (Bă, da ce-am îmbătrânit...parcă te ştiu din CuaternaaOLEU!!!! Stai măi liniştită, că tu nu te-ai schimbat :D:D:D).
Anyway: Lasă grijile deoparte, dormi şi tu oleacă şi baftă multă la referatul ăla de luni!

A, da! La mulţi ani, tu Ellie!

P.S.: Ar trebui să-ţi dau şi un cadou, nu? Nu am cont pe Facebook ca să-ţi trimit vaci virtuale pentru ferma pe care (puţin probabil) ţi-o creşti p-acolo, aşa că mai am o singură soluţie. Zisesem că încă nu s-a inventat fata care să (mai) merite flori de la mine, dar tu... ai mare noroc că te cunosc şi ştiu ce-ţi poate pielea.

3 comentarii:

  1. Mai, iar ma faci sa plang, si chiar asa, de onomastica! Mersi mult Domnu' Jilaveanu alias duda, esti singurul care mi-a oferit flori, chiar daca sunt virtuale - ne adaptam erei electronice, nu?

    Cat despre faza cu multumitul si cu suportatul, iti zic doar una care suna fain doar in engleza: Dude, I got your back! - wherever, whenever pentru ca stiu ca si tu faci la fel :D

    Unul/Una peste alta, un romanesc multumesc pentru postare & co.

    huuuugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu' Jilaveanu alias Duda... haoleu... tu ai pile la familia regala... get it?

    Oricum, si pe mine m-a impresionat urarea ta. Foarte misto. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ellie: Eu nu mă simt c-aş fi făcut ceva uluitor de special. Dar cred că cele mai mişto lucruri îmi ies când le las să vină de la sine...

    Ştiu că u got my back, chiar dacă eu mă împiedic de diferite chestii şi rămân acolo, incapabil să le depăşesc. Serios, ai o răbdare monstruoasă cu mine.

    Şi mai e ceva: Big girls don't cry!

    @Condeera: Da măi, sunt uite-aşa (aici e faza descriptivă)cu Duda Regală, chiar dacă ea (duda) încă nu ştie asta. Da' mă fac eu mare şi va afla :D

    RăspundețiȘtergere