marți, 23 noiembrie 2010

Odă (în metru udric)

Despre cuvintele înălţătoare (şi pline de îngreţoşenie) adresate farului pedelist, s-a tot vorbit. Strică, dacă îmi aduc şi eu aportul la această închinăciune plină de admiraţie şi respect?



Teodor Baconschi spune "Trebuie să faci eforturi monumentale ca să nu cazi sub farmecul tău, în calitate de coleg. Eşti inteligentă, eşti frumoasă, eşti tenace". Chiar atunci se dă un prin-plan cu omagiata.


Bine, bine. E grasă, lăptoasă şi devreme acasă...
Se poate spune orice despre elementul respectiv, în afară de faptul că e frumos. Clar. Nu că am un suflet rău şi meschin, dar haideţi să analizăm mai cu atenţie imaginea, să vedeţi că nu o spun eu, ci chiar membrii onoratei adună(tu)ri: Ion Oltean pare plictisit, cu o expresie de neîncredere întipărită pe faţă, iar duduia din spatele lui (nu o ştiu, că nu îmi încarc memoria cu toţi tiriplicii politici), tot cu mâinile în sân, ridică din sprânceană aproape la fel ca Berceanu, când Ministrul Finanţelor a declarat că a fost semnat acordul de împrumut cu BEI, în valoare de 883 milioane EUR, şi că o parte a finanţării va veni de la bugetul de stat, adică 488 milioane. Să fie acesta un semn al entuziasmului, al încântării şi aprobării netăgăduite?
Cât despre doamna Udrea...e drept că nu-şi mai încape în piele de mândrie.
Poate de aceea preaminunaţi-i ochi sticlesc atât de cuceritor, desfătaţi în faldurile moi ale pomeţilor.
Poate de aceea zâmbeşte mânzeşte, din toţi obrajii.
Poate de aceea fălcile asudate îi lucesc apetisant la bec.
Poate de aceea îşi împinge cu voluptate, spre înainte, toate rândurile de bărbii.

Poate de aceea eşti atât de kill billă printre mioritici, iar eu eforturi (mai mult decât) crâncene să nu îţi cad sub farmece. Eşti, deci din păcate exişti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu