vineri, 22 aprilie 2022

Primăvara în bucăţi

Nu pot scrie, gândurile îmi sunt prea fărâmiţate. Ceea ce e doar vina mea...mai ales că nici nu am fost la prelegerea celui mai vestit guru din lume, când a venit, aseară, la Arenele Romane. Fraier! De mă duceam, îmi punea nenea ăsta o ordine-n creeri, de-mi stătea mintea-n colţuri! Tot era Joia Mare...măcar să intru şi eu mai normal în  Paşte. Dar dacă nu merg nici pe unde-i gratis... aia e! Ghinion!

Însă, pentru că astăzi este (din nou) Ziua Pământului - pe care îl vom proteja (din nou) oprind luminile timp de o oră şi curăţând (din nou) nişte spaţii verzi de gunoaie (care vor creşte la loc în câteva zile, pentru că, nu-i aşa, iubim planeta), profit de ocazie pentru a vă arăta nişte instantanee cu primăvara din jur. 
Unsprezece fotografii... că atâtea au ieşit.












Paşte fericit şi plin de bucurie, alături de cei  dragi şi cei nedragi. C-apoi, dacă nici acum nu ne împăcăm, când mai facem asta?


[Sam Smith - The Lighthose Keeper]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu